velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۱۹۷
پ
کد خبر: ۲۸۰۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 08 August 2021

دکتر ولایتی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

دکتر ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تبریک پیروزی های جبهه مقاومت گفت: مسیر مقاومت و مبارزه به پیشرفت هایچشمگیر و غیر قابل توصیفی دست یافته و توانسته توفیقات و پیروزی های فراوانی را برای ملت مظلوم فلسطین و منطقه به دست آورد واطمینان داریم این مسیر با عزت و افتخار ادامه خواهد یافت.

وی افزود: کسانی که عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند و با پیروزی های اخیر، بی تردید تحولاتارزشمندی به نفع جبهه مقاومت به دست خواهد آمد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی هم با ابراز خرسندی از این دیدار و تبریک انتخاب آیت الله رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره درکنار جبهه مقاومت و آرمان های فلسطین قرار دارد و باید تصریح کرد که امروز محور مقاومت و از جمله جنبش جهاد اسلامی قوی تر ومقتدرتر از گذشته توانسته اقتدار خود را نشان دهد.

زیاد النخاله از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان های مردم فلسطین قدردانی کرد و افزود: جنبش جهاد اسلامی و ملتمظلوم فلسطین و غزه با جنگ شجاعانه توانستند اسرائیل را به ذلت بکشانند و آن را در هم  بشکنند و باید از راهی که شهیدانی همچونحاج قاسم سلیمانی ترسیم کردند قدرانی و از آن حراست کرد.

وی تصریح کرد: این شهیدان و مجاهدان جبهه مقاومت در مسیری گام بر می دارند که امام خمینی(ره) با سه محوریت آمریکا شیطانبزرگ است، اسرائیل غده سرطانی است و قدس محور وحدت اسلام است که باید آزاد شود ترسیم فرمودند و باید در این چهارچوب پیشرویم و پایبند باشیم. و باید تا پیروزی به آن ادامه داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: