velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۷۱
پ
کد خبر: ۲۷۹۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - 20 July 2021

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی پیک پنجم

جلسه فوق‌العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با موج پنجم و با افزایش مراجعه بیماران به اورژانس کرونای این مرکز به ریاست دکتر ولایتی و با حضور معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف بیمارستان روز سه شنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.

در این نشست فوق العاده بررسی و  بسیج تمامی امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه خدمات حداکثری درمانی به هموطنان در دستورکار قرار گرفت. راهکارهای ارائه خدمات بیشتر و متناسب با شرایط جدید که به دلیل افزایش سه برابری مراجعه کنندگان طی هفته اخیردر پیک پنجم کرونا از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر ولایتی ضمن تاکید بر حضور فعال کلیه کادر پزشکی و پرستاران جهت پاسخگویی سریع و به موقع به بیماران، بهره‌برداری حداکثریاز امکانات موجود، در خدمات دهی و درمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیماران چه در مراجعه اولیه و چه بیماران ارجاعی ازبیمارستان های دیگر حتما تحت درمان قرار گیرند و هیچ بیماری به دلیل نداشتن بیمه و یا هزینه از درمان محروم نگردد.

دکتر ولایتی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیمارستان مسیح دانشوری با جدیت در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضورداشته و اقدام و تلاش کرد و در حال حاضر هم باید با  تمام توان و همراهی کادر درمانی بر این مهم تمرکز داشته باشد که حتی الامکانهیچ مراجعه‌کننده‌ای از هر نوع و از هر شدتی بدون دریافت خدمات درمانی بیمارستان را ترک نکند و دست اندرکاران اهتمام لازم بهمنظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.

وی با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزانه و مجدانه،مقاومت، ایستادگی و مجاهدت کردند، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر سلامت و آرامش با از بین رفتن این ویروس به جامعه بازگردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: