velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۰۱
پ
کد خبر: ۲۷۸۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - 08 July 2021
با حکم مدیر کل دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی

بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان مرکز ارجاع کوید ۱۹ منطقه مدیترانه شرقی شناخته شد.

طی حکمی از سوی مدیر کل همکاریهای مراکز چهارگانه منطقه ای مدیترانه شرقی از طرف سازمان بهداشت جهانی، مرکز سل و بیماریهای ریوی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برای ۴ سال به عنوان مرکز ارجاع کووید ۱۹ منطقه ای شناخته شد.

دکتر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در این زمينه گفت: این مرکز در گذشته برای مدت ۲۰ سال به عنوان مرکز همکاریهای سلمنطقه ای بوده است که با توجه به تعداد ارجاعات بیماران کوید ۱۹ به این مرکز در زمینه درمان و آموزش تا سال ۲۰۲۴، به عنوان مرکزهمکاریهای سل و کووید ۱۹ نیز شناخته شد.

بر اساس این گزارش، مقالات چاپ شده در زمینه کووید 19 در این مرکز ۳۰۸ عنوان می باشد که در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیدهاست و همچنین طرح های مرتبط با کرونا ۲۴۸ عنوان و طرح کارازمایی بالینی ۶۷ مقاله می باشد.

همچنین طرح های پایان یافته در یک سال و نیم مرتبط با کرونا تعداد ۱۸۳ عنوان است ضمن ان که در این دوره یکی از مجلات این مرکزآی اس آی دریافت نموده و در همین مجله تخصصی نیز یک ویژه نامه برای کوید چاپ شده که بیش از ۶۸۰۰۰ دانلود داشته است.

درمان و آموزش در بیمارستان مسیح دانشوری به علت کیفیت بالا مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و به عنوان الگو، موردتبعیت جهانی می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: