velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۷۵
پ
کد خبر: ۲۷۷۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 18 May 2021

تماس تلفنی سخنگوی جنبش انصارالله یمن و دکتر ولایتی

دکتر ولایتی و محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در تماس تلفنی در خصوص تحولات اخیر و همکاری های فیمابین گفتگو کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظرملت بزرگ این کشور گفت: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشتهاست و مسئولیت های سنگینی بر عهده دارید و پیروزی های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتراهداف مورد نظر و پیروزی های بیشتری برای این نهضت محقق گردد.

دکتر ولایتی با تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری در توسعه روابط ابرازامیدواری کرد در آینده نزدیک گفتگوها و دیدارها محقق گردد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادی خواهان جهان از سویمجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.

محمد عبدالسلام هم در این گفت و گو تاکید کرد: ما همیشه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امت اسلامی و به ویژهفلسطین قدردانی می کنیم و به نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و از جمله در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستیاعتماد داریم.

وی افزود: پیام شما را به اقای عبدالملک حوثی خواهم رساند و امیدواریم به زودی دیدارها برای توسعه روابط فی مابین انجام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: