velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۳۱۷
پ
کد خبر: ۲۷۳
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - 26 May 2013
دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران:

اولویتم بازگرداندن اعتماد بین دولت و ملت است/بالاترین نشان من خادمی حرم امام رضا(ع) است

دکتر ولایتی گفت: اولویت اصلی دولت خود را بازگردانیدن اعتماد بین دولت و ملت می دانم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در حاشیه امضا توصیه های امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی در جمع خبرنگاران افزود: تلاش جهت بهبودی مشکلات فوری مردم شریف بخصوص در فضای معشیت و بازسازی اقتصاد داخلی وروابط خارجی از دیگر اولویت هایی است که در دولت خود به آن ها توجه ویژه خواهم داشت.

وی در خصوص دیدار آینده خود با  آیت‌الله مهدوی کنی افزود: خدمت آیت الله مهدوی کنی می‌رویم تا از رهنمود ایشان بهره ببریم تا آنچه مصلحت است به دست آید و اصلا این وظیفه ما است که با بزرگان مشورت کنیم .

گفتنی است، دکتر ولایتی در جلسه دیدار با جوانان آستان قدس رضوی به منظور امضاء نامه توصیه های امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی در باب راستی در گفتار و ادای امانت همچنین کنار گذاشتن ستیزه‌گویی و روی آوردن به یکدیگر تاکید کرد که  این نامه حامل پیام بسیار ارزشمندی بوده و باید سرلوحه کار کلیه مسوولین نه تنها در جمهوری اسلامی، بلکه در کل کشورهای اسلامی که تصدی کار مسلمانان را بر عهده دارند، قرار بگیرد.

وی اظهار داشت که افتخار می کنم بالاترین نشانی که به بنده در جمهوری اسلامی ایران داده شده خادمی حرم امام رضا(ع) است.

دکتر ولایتی: این نامه باید سرلوحه همه مسئولان کشورهای اسلامی باشد

علی‌اکبر ولایتی در جمع نمایندگان تشکل‌های جوان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی نیز گفت: این کار بسیار مهمی است که شما جوانان حامل پیام ارزشمند امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی هستید.

ولایتی افزود: این نامه باید سرلوحه کار همه مسئولان نظام نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در همه کشورهای اسلامی که تصدی کار مسلمین را دارند قرار بگیرد و امیدوارم برای هر کس در هر مسئولیتی این پیام سرلوحه باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من بالاترین نشان خدمت که همان خدمت به آستان قدس رضوی است را دارم و افتخار خادمی امام رضا (ع) بالاترین شرف و فضیلت برای بنده است.

دکتر ولایتی نامه حضرت امام رضا (ع) خطاب به حضرت عبدالعظیم را به این شرح قرائت کرد:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

ای عبدالعظیم؛ از سوی من به یارانم سلام برسان و به ایشان بگو که شیطان را به خود راه ندهند و به آنان فرمان ده به راستی در گفتار و ادای امانت و آنها را فرمان ده در آنچه به کارشان نمی‌آید، خاموشی ورزند و ستیزجویی را کنار نهند و به یکدیگر روی آورند و به دیدار هم روند که موجب نزدیک شدن به من است و به در افتادن با یکدیگر خود را مشغول نسازند که من با خود عهد کرده‌ام هر که چنین کند و یاری از یاران مرا به خشم آورد و از خدا می‌خواهم در دنیا سخت‌ترین عذاب را به او رساند و در آخرت در شمار زیانکاران باشد و ایشان را آگاه ساز که خدای نیکوکار آنها را خواهد بخشید و از بدی کارشان برخواهد گذشت.

مگر کسی که به خدا شرک ورزیده یا دوستی از دوستان مرا بیازارد یا بدخواهی او را به دل گیرد که اگر چنین کند خدا او را نبخشاید تا از این اندیشه بد باز نگردد اگر بازگشت چه بهتر و گر نه روح ایمان از دلش رخت بربندد و از ولایت من بیرون رود و او را از ولایت ما بهره‌ای نخواهد بود و از این سرنوشت بد به خدا پناه می‌برم».

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها