velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۳۷۳
پ
کد خبر: ۲۶۸۲
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 06 September 2020
دکتر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای

توهین به مقدسات اسلامی از سوی نشریه شارلی ابدو را محکوم کرد

دکتر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی اقدام مزورانه و توهین آميز نشریه شارلی ابدو به ارزش های اسلامی، با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:   

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)

 

رشد اسلام گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام در بین مردم جهان، بار دیگر دشمنان تاریخی را بر آن داشت تابا پست

ترین ابزار و روش ها، تروریسم دینی و  مذهبی، توهین به  مقدسات و پاک ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد(ص)، ذات پلید وشیطانی خود را نمایان سازند.

اهانت شوم روزنامه شارلی ابدو در ادامه طرح ها و اقدامات مزورانه ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیزمبین الملل و  جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی بار دیگر در فرانسهدر حال اجراست. تشکیل و تقویت گروه های تروریستی به نام اسلام، اهانت چند باره به شخصیت پیامبر خاتم (ص) ، مخدوش کردنچهره اسلام مودت و رحمت، جسارت به کتاب آسمانی مسلمانان قرآن کریم، ساخت فیلم و انیمیشن موهن و ... بخشی از اقداماتی موهنفرهنگی است که در کنار اقدامات نظامی، سیاسی و اقتصادی همچون ترور، تحریم، تطمیع، جنگ، سازش و معامله  تلاش دارد اسلام  ومسلمانان را از مسیر  پیشرفت و تمدن بشری عقب نگاه داشته و از رسیدن پیام صلح و دوستی  اسلام ناب به قلب های پاک جلوگیرینماید.

حال که دشمنان قسم خورده به انحای گوناگون با نور لایزال الهی به جنگ پرداخته اند و با هزینه میلیاردها دلار پول نفتی کشورهایمسلمان، به  انحراف و جنگ با آنان پرداخته اند و حتی از حمایت علنی و عملی دولتمردان خود بهره می گیرند و در امر باطل خودهمراهی و همکاری دارند، بر تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان واجب است تا با اتحاد، انسجام، روشنگری، بصیرت  بینش دینی و باحرکت هوشمند و هماهنگ جمعی از بالاترین سطوح رسمی تا اقشار جوامع اسلامی نسبت به محکومیت این گونه حرکات خزنده و شومموضع علنی صریح و جسورانه ای اتخاذ نمایند تا دشمن زبون احساس قدرت و جسارت بیشتر به خود راه ندهد و التیامی بر قلب شکستهمیلیاردها انسان آزدایخواه در سرتاسر جهان باشد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت و  اهانت بزرگ به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، از تمامیمسلمانان جهان می خواهد با حفظ هوشیاری و تیز بینی، طراحان و سیاست گذاران توطئه های ضد اسلامی را در انجام چنین اقداماتیناکام گذارند.      

 

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: