velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۸۴۷
پ
کد خبر: ۲۶۷
تاریخ انتشار: شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - 25 May 2013

اعلام حمایت جمعی از وکلا و حقوقدانان کشور از دکتر ولایتی

جمعی از وکلا و حقوقدانان کشور با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بی‌شک ایجاد حماسه سیاسی مستلزم حضور افرادی توانمند، پرسابقه و دلسوز در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بوده و شرایط خاص بین‌المللی و داخلی در این هنگامه بر اهمیت حضور دلسوزان نظام در عرصه انتخابات افزوده است. اکنون که هجمه ناجوانمردانه تحریم و فشارهای بین‌المللی از یکسو و معضلات و مشکلات سوء مدیریتی در حوزه مدیریت کشور از سوی دیگر،‌فشار اقتصادی کمرشکنی را بر ملت شهیدپرور، عزتمند و استوار ایران اسلامی به همراه داشته است، ‌می‌طلبد تا همه خواص و نخبگان جامعه اسلامی با تأسی به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی با بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی در عرصه انتخابات وارد شوند و آحاد جامعه را به روشنگری در انتخابات اصلح راهنمایی فرمایند.

در این راستا جمعی از حقوقدانان و وکلای ایران اسلامی پس از بررسی همه‌جانبه از بین کاندیداهای مطرح، دکتر علی‌اکبر ولایتی را که هم در عرصه بین‌المللی و هم در عرصه داخلی فرد شناخته شده و دلسوز نظام و سالها از یاران نزدیک مقام معظم رهبری و مشاور عالی ایشان در امور بین‌الملل و فردی ولایتمدار است را بعنوان کاندیدای اصلح انتخاب و حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری ایشان اعلام می‌دارند.»

اکثر امضاکنندگان این بیانیه وکلا و حقوقدانان مرکز مشاوران قوه قضاییه و نیز تعدادی از وکلای کانون‌های دادگستری هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها