velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۴۶۳
پ
کد خبر: ۲۶۵۲
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 17 May 2020

دکتر ولایتی بر فعالیت های پژوهشی در حوزه راهکارهای عملی مبارزه با کرونا تاکید کرد

نشست شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری به منظور ارائه گزارش عملکرد، روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی، بررسی فعالیت های پژوهشی برای دستیابی به گام های عملی در مقابله با کرونا و ... به ریاست دکتر ولایتی روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار شد.

دکتر ولایتی در ابتدای این نشست که جمعی از پزشکان و متخصصان بیمارستان نیز حضور داشتند با تاکید بر ضرورت توجه به ارائهخدمات به بیماران کرونایی و همزمان به دیگر بیماران گفت: در این زمینه علاوه بر خدمات رسانی و رسیدگی دقیق به وضعیت بیماران میبایست در حوزه های علمی و پژوهشی نیز کماکان با جدیت تلاش نمود تا بتوان نتایج عملی برای مقابله با کرونا را ارائه نمود.

وی با اشاره به این که بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدا در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار داشته افزود: کماکان تمامی ظرفیت هایمرکز  در خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار دارد و در این تلاش و مبارزه شبانه روزی جمعی از کارکنان بیمارستان نیز به کرونامبتلا شدند و باید از همه مدافعان سلامت به ویژه همکاران بیمارستان تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه جلسه گزارش عملکرد اقدامات و فعالیت های بخش های مختلف و همچنین فعالیت های علمی و پژوهشی و طرح های تحقیقاتینیز ارایه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بخش دیگری از جلسه نیز از طرف جمعی از خیرین و در راستای تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان هایی که در خط مقدممبارزه با کرونا قرار دارند، به رسم یادبود و قدردانی از کادر درمانی و با حضور دکتر ولایتی، دو عدد تابلو با موضوع پرستاری بهبیمارستان اهدا شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: