velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۷۷
پ
کد خبر: ۲۶۴۲
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 07 May 2020
در دیدار سردار مهماندار با دکتر ولایتی انجام شد

راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مدافعان سلامت تقدیر کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمعی از معاونین راهور تهران با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری با دکتر ولایتی دیدار و از زحمات و تلاش های پزشکان، کادر درمانی این بیمارستان و همچنین مدافعان سلامت در سراسر کشور تقدیر کرد.

در این دیدار سردار مهماندار ضمن اهداء لوح تقدیر، از تلاش‌های دکتر ولایتی و متخصصان و کادر پزشکی بیمارستان مسیحدانشوری به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیر نامه خطاب به دکتر ولایتی آمده است: ایثار گران جامعه عظیم پزشکی، درمانی و بهداشتی، بی تردید در این شرایطحساس هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه برداشته می‌شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهدشد.

سردار مهماندار در بخش دیگری از این لوح نوشت: بر خود فرض می‌دانم در عمل به " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از زحمات وتلاش‌های مستمر شما افتخارآفرینان حوزه درمان و سلامت که مدال پرافتخار "مدافعان سلامت" را بر سینه دارید، قدرانی کنم که اززمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا در کشور بدون هیچ چشمداشتی، ایثارگرانه و مجاهدانه خوش درخشیدید.

وی افزود: درود بی پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده و امید که در پرتو الطاف خداوندی به یمنغیرت و همیت دینی و ملی عزیزانی ایثارگر چونان شما خوش غیرتان سلامت، شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش‌های بی وقفه وبازگشت آرامش و آسایش و سلامت جامعه باشیم.

دکتر ولایتی هم در این دیدار از  زحمات نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و نیز نیرو‌های نظامی در مبارزه با اینویروس و برقراری آرامش، امنیت و نظم در کشور با تلاش‌ها و مجاهدت‌های دلسوزانه تقدیر کرد و اظهار امیدواری نمود هر چه زودترشاهد از بین رفتن این ویروس از ایران و سراسر جهان باشیم.
 
گزارش تصویری:  https://velayati.ir/fa/news/2643
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: