velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۷۸۷
پ
کد خبر: ۲۶۳۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 30 April 2020
دکتر ولایتی در جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری

بر ضرورت توجه جدی به حوزه‌های علمی برای دستیابی به راهکار‌های مناسب‌تر در درمان کرونا تاکید کرد

جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری با حضور پزشکان، متخصصان و مسئولان بخش‌های مختلف مرکز به ریاست دکتر ولایتی روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت موضوعات مرتبط با کرونا و بررسی اقدامات انجام شده برگزار شد، دکتر ولایتی با تاکید بر ضرورت توجه حداکثری به ارائه خدمات به بیماران کرونایی افزود: تحولات زیادی در ارتباط با شناخت بیشتر از این ویروس انجام شده اما ضروری است تا در زمینه های پژوهشی و علمی بر اساس آن چه که در جلسات مختلف مصوب گردیده است اقدامات و گام های موثرتری برای دستیابی به راهکارهای مناسب تر در درمان کرونا برداشته شود و مجموعه متخصصان در این زمینه تلاش و جدیت فراوانی به کار برده اند و امیدواریم که نتایج عملی در جهت بهبود و از بین رفتن این ویروس از ایران و جهان برداشته شود. 

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص پلاسما درمانی و نتایج مطلوب به دست آمده مطالبی را ارائه نمود و ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ارائه خدمات به بیماران کرونایی، از تلاش های کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه که دکتر ایدنی معاون وزیر بهداشت و دکتر بهادری از اساتید و پزشکان ‌متخصص نیز حضور داشتند گزارشی از نتایج  اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا، تامین برخی از نیازمندی ها، ضرورت تشکیل تیم جامع کشوری در حوزه درمان، روند اجرایی طراحی، ساخت و نصب اولین تخت ایزوله ای سی یو بر اساس فشار منفی برای اولین بار در ایران، ارائه خدمات همزمان به مراجعان و بیماران غیر کرونائی با رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوب و ... ارائه و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها