velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۹۳۳
پ
کد خبر: ۲۶۰۶
تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - 06 March 2020

پیام تسلیت دکتر ولایتی در پی درگذشت دکتر حسین شیخ الاسلام

دکتر ولایتی، در پیامی درگذشت دکتر حسین شیخ الاسلام از دیپلمات‌های برجسته کشورمان را تسلیت گفت.
دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و رئیس هیئت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی درگذشت دکتر حسین شیخ الاسلام معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و از دیپلمات‌های برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ولایتی به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام که سالیان بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف و از جمله در حوزه سیاست خارجی فعالیت داشته و دارای شخصیتی انقلابی، مردمی، متواضع، همراه نظام، انقلاب و رهبری بوده اند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.  
دکتر حسین شیخ الاسلام به عنوان یکی از دیپلمات‌های برجسته کشورمان همواره در مسئولیت‌های مختلف از جمله معاونت عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در دوران تصدی اینجانب، سفارت ایران در سوریه، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مشاورت وزیر امورخارجه، معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و ... نقش ارزشمند و محوری را در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب ایفاء نمودند و خدمات مهمی را به کشور عرضه کردند که همواره نام و یاد ایشان به نیکی در اذهان باقی خواهد ماند.
توفیق همکاری نزدیک از دوران وزارت امور خارجه تاکنون با دکتر شیخ الاسلام برای اینجانب وجود داشته است که شخصیتی ارزشمند، با اخلاق، متعهد، متخصص و با اخلاص بود.
اینجانب این ضایعه و مصیبت را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، همکاران و دوستان سابق ایشان در وزارت اموز خارجه و تمامی علاقه‌مندان این شخصیت بزرگوار و ارزشی و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند رحمان، تعالی درجات و رحمت و غفران الهی را  برای وی  و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت  می‌کنم.
علی اکبر ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: