velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۸۰
پ
کد خبر: ۲۵۹۷
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 10 February 2020
دکتر ولایتی در پیامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام بزرگداشت ۲۲ بهمن از ملت بزرگ ایران برای حضور هر چه با شکوه تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی که در سایه عنایات الهی، اندیشه های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ایثار وفداکاری ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی محقق گردیده، چهل و یکمین فصل بلند خود را آغاز می کند و با رهبری داهیانه مقام معظمرهبری(مدظله العالی) و همراهی ملت سرافراز ایران، گام دوم انقلاب نیز فرا می رسد تا فصل جدیدی از اقتدار و شکوه حکومت مردمسالار دینی را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذارد.

این انقلاب شکوهمند که بر علیه نظام سلطه جهانی و استکبارگران به پیروزی دست یافت، نه تنها امید و دستیابی به استقلال و آزادی رابرای ایران اسلامی به ارمغان آورد که معادلات منطقه ای و جهانی را متاثر نمود و اثرات و برکات آن تا امروز ادامه داشته و ان شاء اللهبا دستیابی به اهداف بلند خود، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران در این مسیر چهل و یک ساله، با هرگونه دسیسه و توطئه دشمنان همچون جنگ تحمیلی، تحریم، جنگ هاینیابتی، تلاش برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی منطقه، مقابله با نفوذ دشمنان و ... پشت سر گذارده و مهم تر آن که خواب شومدشمنان را برای تسلط بر منطقه با راه اندازی و تاسیس گروه های تکفیری و تروریستی، از بین برد و آشفته ساخت و سرداران بزرگ وسرافرازی همچون سردار سپهبد قاسم سلیمانی چهره بین المللی مبارزه با تروریسم و شهدای مدافع حرم را تقدیم نمود که خون مطهر وپاک آنان، درخت تنومند و با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه روشن و پرافتخار مقاومت و ایستادگی را پربارتر و مقاوم ترکرد.

ضمن تبریک این ایام نورانی، از همه ملت شریف ایران برای خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نموده که بی تردیدحضور شکوهمند مردم همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی و جشن بزرگ پیروزی، سیلی محکم دیگری بر بدخواهان ایران و اسلامخواهد بود.

علی اکبر ولایتی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: