velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۴۶
پ
کد خبر: ۲۵۴۵
تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 21 September 2019
به ریاست دکتر ولایتی

جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

بیست و ششمین جلسه هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی، روز شنبه ۳۰ شهریور ماه با حضور اعضاء و به ریاست دکتر ولایتی برگزار شد.


در ابتدای این نشست، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دانش بنیان و پژوهشی و به طور نمونه تولید بذر‌های جدید و برنامه‌های پیش رو در بخش‌های مختلف ارائه گردید.
دکتر ولایتی در همین زمینه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق در راستای حمایت از این گونه فعالیت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی، بر توسعه این اقدامات تاکید کرد.
رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ظرفیت‌های ارزشمند دانشگاه که می‌تواند در این زمینه به کار گرفته شود، افزود: فعالیت‌های مرتبط در این زمینه مثبت بوده، اما با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد و ضروری است گام‌های موثرتری را همراه با برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز در این حوزه عملیاتی و اجرایی نمود.
در این جلسه اعضاء نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده در حوزه حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان برای ارتقا دانش و کمک به تامین نیازمندی‌های کشور و از طرفی کمک به درآمد‌های غیر شهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی، نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و دکتر جاسبی هم موارد توسعه‌ای در این زمینه را مورد اشاره قرار داد.
در ادامه جلسه نیز بودجه دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و کلیات آن به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.همچنین در بخش سیاست‌های اجرایی بودجه، ۲۱ بند از فصل درآمد و هزینه با اصلاحات مورد نظر به تصویب رسید.
لازم به توضیح است که سال مالی دانشگاه آزاد با تصویب هیات امنا هماهنگ با شروع سال تحصیلی تنظیم گردیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: