velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۴۳
پ
کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - 24 May 2013

اخلاق‌مداری نقطه عطف فیلم دکتر ولایتی است

عضو شورای مشورتی فیلم تبلیغاتی علی اکبر ولایتی، اخلاق‌مداری و آرامش در شخصیت این نامزد ریاست جمهوری را نقطه عطفی برای ساخت این فیلم معرفی کرد.
محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که در شورای مشورتی فیلم تبلیغاتی علی اکبر ولایتی عضویت دارد، درباره این فیلم به مهر گفت: مجموعه‌‌ چند نفره‌ای از کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان برای ساخت این فیلم همکاری می‌کنند و من هم یکی از آنها هستم.

به گفته وی، محمدحسین لطیفی، جمال شورجه، فریدون جیرانی، محسن علی اکبری، رضا جودی و حامد عنقا در این تیم هستند.

این کارگردان درباره محتوای این فیلم توضیح داد: در شورای مشورتی به این نتیجه رسیدیم که جز مباحث اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای که تمام کاندیداها روی آن مانور می‌دهند، بر نکته دیگری که در شخصیت ولایتی وجود دارد تأکید کنیم که آن هم موضوع اخلاق و آرامش در جامعه است.

شفیعی ادامه داد: این موضوع نیاز روز جامعه است. خود من نیز به دلیل روحیه اخلاق‌مداری که ولایتی دارد در تیم ساخت فیلم او حضور دارم. اخلاق خلا روز جامعه ما است و بسیاری از افراد فکر می‌کنند با پرخاشگری می‌توانند در اذهان جلوه کنند اما ولایتی با اخلاق‌مداری و رفتار اخلاقی وارد شده است و دیده نشده از دایره اخلاق خارج شود.

این تهیه‌کننده یادآور شد: بنابراین فیلمی که من برای ساخت آن به دوستان کمک می‌کنم، به این سمت می‌رود و قرار است بر شخصیت اخلاق‌مدار ولایتی که در عرصه سیاست با آرامش همراه است، تأکید کنیم.

شفیعی از ساخت نیمی از این فیلم خبر داد و اظهار کرد: هفته اول خرداد نخستین فیلم را در 30 دقیقه برای پخش به تلویزیون می‌رسانیم. فیلم 30 دقیقه‌ای بعدی نیز در همین مجموعه مشورتی شکل می‌گیرد.

برچسب ها : دکترولایتی ، فیلم ، تبلیغاتی ، نقطه ، عطف ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها