velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۷۱۵
پ
کد خبر: ۲۴۷
تاریخ انتشار: جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - 24 May 2013

آغاز رسمی برنامه های انتخاباتی دکتر ولایتی با زیارت حرم امام (ره) و مزار شهدا

برنامه های انتخاباتی دکتر علی اکبر ولایتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری از صبح روز جمعه سوم خرداد با زیارت حرم امام راحل و نثار گل به مزار شهدا آغاز شد.
پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی:

این روزها خوب یادمان هست و نیست؛ نیستش از حضور مادی نشات می گیرد و هستش از بزرگی واقعه. سوم خرداد که می آید، یاد "ممد نبودی ..." آنقدر جذاب و نزدیک است که فکر میکنی همین دیروز در مسجد خرمشهر پرچم سه رنگ ایران با همت هزاران رزمنده که بسیاری دعوت حق لبیک گفتند و برخی دیگر همچنان "من ینتظر ..." هستند دوباره برافراشته شد.

"شنوندگان عزیز توجه فرمایید... شنوندگان عزیز توجه فرمایید ..." هنوز در گوشمان است حتی اگر آن روزها را ندیده ایم و اگر از ایثار و حماسه ها می گوییم، حواسمان به رزمندگانی هست که در تلاش می کردند حق حقدار را در جهان اثبات کنند و اجازه ندهند ایرانی که مملو از خاطرات تلخ صله کردن مشتی آب شور به خاطر تلخ نشدن کام شیرین دوستان بدتر از دشمن است، بار دیگر طعم تحقیر را بچشد.

اگر مادر شهیدی که ساعت 6 صبح روز جمعه سوم خردادماه، همچنان پس از سالها اشک را روانه مزار فرزندش می کند، با دیدن علی اکبر ولایتی معتمد امام و رهبری در طول 16 سال وزارت خارجه، دعایش می کند و از او می خواهد همتش را افزون کند، می فهمیم که جبهه ها فقط در دنیای خاک نبود و پشت میز مذاکره هم باید همچون زمان عملیات، نیت خدایی کرد و برای ایران اسلامی جنگید؛ البته با زبانی دیگر.

نمی شود از حس و حال دیدار مزار امام روح الله نوشت هنگامی که یار نزدیکش در طول سالهای متمادی، جای پدر امت را خالی می بیند و دلش در هنگام قرائت فاتحه می شکند؛ دل مردی که سالها آنقدر قرص و محکم بود که یاران غرب و شرق نمی توانستند ذره ای در اراده اش برای دفاع از حقوق ملت خلل وارد کنند و اکنون این دل، برای امام خویش تنگ شده است و موج فراق، بر کرانه چشم ها می کوبد و ذره ای از آن به چشم هایش راه می یابد.

وقت کم است و شمار دوستان و یارانی که امروز مهر شهادت در شناسنامه شان، آنها را از خیل فرزندان خمینی کبیر برجسته تر کرده فراوان. سراغ سید موسی نامجوی می رویم، مردی که وزیر دفاع بود و یک ارتشی نمونه. فرماندهان و سرداران نیز کم نیستند آنهایی که روزها دلهره این را داشتند که بتوانیم از حق خود در مجامع بین المللی دفاع کنیم و هنگامی که علی اکبر ولایتی بر صحنه تلویزیون یا رادیو ظاهر می شد و خبری خوش از رسیدن ملت ایران به بخشی دیگر از حقوق خود می داد، صلوات ها عزمشان را در جبهه بیشتر می کرد و اکنون زیارت مزار آنها یادآور خاطرات آن روزهای خوب است.

روزهای خوب، تکرار شدنی است. همچنان که تا امروز هم کم نبوده اند و اکنون دکتر علی اکبر ولایتی برنامه های رسمی انتخاباتی خود را با حضور در حرم امام روح الله (ره) و مزار شهدا آغاز کرده و قرار است در شکل گیری حماسه سیاسی همه تلاش خود را بکند. از سلام و صلوات فرزندان و مادران شهید در صبح جمعه، انرژی مضاعف خواهد گرفت و از دعای مردم ایران، همتی دو چندان. برگه کوچکی که دست یکی از فرزندان شهید است نظرم را جلب می کند: "با تو می شود دل به دریا زد ..."
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها