velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۱۱۵
پ
کد خبر: ۲۳۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - 22 May 2013

دکتر ولایتی را باید طبیب اقتصاد هم نامید

رئیس ستاد منطقه غرب کشور دکتر ولایتی گفت: در شرایط فعلی دکتر ولایتی با تخصصی که در زمینه های مختلف دارد می تواند کشور را از شرایط بحرانی خارج کند.
سیاوش مرادی در گفتگو با خبرنگار تبلور اندیشه با اشاره به شرایط سیاسی کشور و انتخابات پیش رو گفت:در حال حاضر به رئیس جمهوری نیاز داریم که در این فضای سنگین بین المللی بتواند کشور را از بحران خارج کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در بحث سیاست خارجی با مشکل روبرو هستیم در این برهه نیاز به شخصیتی سیاستمدار داریم که در صحنه بین المللی نیز مقبولیت و معروفیت داشته باشد و شرایط بین المللی و نظام دیپلماسی را خوب بشناسد.

این فعال سیاسی یاد آور شد: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که بدلیل بحث بیداری اسلامی که در حال گسترش است و منشا آنرا کشور ایران می دانند ؛ درصدد مبارزه با نظام جمهوری اسلامی هستند و از هیچ اقدامی فرو گذار نیستند.

مرادی تاکید کرد: دکتر ولایتی بدلیل تجربه و وجهه ای که در سیاست خارجي دارد می توانند کشور را از این شرایط نجات دهند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه از دکتر ولایتی بعنوان طبیب اقتصاد یاد کرد و افزود:با توانایی هایی که از دکتر ولایتی سراغ داریم قطعاً شاهد تحول در بخش اقتصادی در صورت انتخاب وی بعنوان رئیس جمهور خواهیم بود.

رئیس ستاد منطقه غرب کشور دکتر ولایتی در ادامه مبتنی بر واقعیت بودن شعارهای انتخاباتی دکتر ولایتی را از دیگر شاخصه های وی برشمرد و گفت: دکتر در سخنانشان هیچگاه حرفی نزده اند که بر اساس شعار باشد بلکه پشت هر حرفشان برنامه ای وجود دارد.

وی همچنین در خصوص مشکلات و محرومیت منطقه غرب کشور گفت : متاسفانه استانهای غرب کشور خصوصاً استانهای ایلام و لرستان از محرومیت زیادی رنج می برند و رتبه بالای بیکاری را همواره به خود اختصاص می دهند.

دکتر مرادی متذکر شد: در دولتهای گذشته توجه ویژه ای به این استانهای ضعیف صورت نگرفته در صورتی که این استانها دارای پتانسیلهای زیادی در بخشهای مختلف کشاورزی، دامپروری، گردشگری و... هستند.

وی گفت: دکتر ولایتی بارها بصورت نامحسوس بعنوان مشاور رهبری به اکثر استانها سفر کرده اند و شناخت خوبی از همه ي استانها خصوصاً غرب کشور دارند که در صورت رای آوری قطعاً دغدغه رفع محرومیت در این استانها را خواهند داشت.

برچسب ها : دکترولایتی ، طبیب ، اقتصاد ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها