velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۹۰۹
پ
کد خبر: ۲۲۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - 22 May 2013
دکتر ولایتی در جمع پرشور مردم ساری:

پرچمدار ائتلاف من بودم و برای وحدت اصولگرایان در تلاشم/ معیشت مردم ارتباط تنگاتنگ با روابط خارجی دارد

دکتر ولایتی به تلاش های خود برای وحدت اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: پرچم ائتلاف را بنده بلند کردم و با همه دوستان از جمله دکتر قالیباف و دکتر حدادعادل و سایر افراد دیگری که حتی داوطلب ریاست جمهوری نشدند اما افراد موثری بودند گفتگو کردم تا بتوانیم دامنه ائتلاف را گسترده تر کنیم و با تداوم این راه، باید به وفاق برسیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم سه شنبه شب در جمع پرشور مردم ساری که در محل مسجد جامع این شهر سخن می گفت با بیان اینکه صمیمیت و خونگری مردم مازندران همیشه زبانزد بوده است، توجه به این قطب کشاورزی کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید برای تمام دست اندرکاران زحمت کش عرصه کشاورزی خدمات و شرایطی ایجاد کرد تا آنها در آرامش خاطر به فعالیت بپردازند.

وی در ادامه، به نامگذاری امسال و تعیین عنوان "حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی" توسط رهبر انقلاب پرداخت و گفت: انتخابات پیش رو همانطور که ایشان نیز تاکید کردند یک مصرع از حماسه سیاسی است و باید اهمیت آنرا مورد توجه قرار داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت وحدت اصولگرایان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید طبق فرمایش رهبر انقلاب در زمینه جذب حداکثری تلاش کنیم و همه گروههای علاقمند به نظام و رهبری دور هم جمع شوند و هر کس که مبانی انقلاب و نظام را قبول داشته باشد باید از توانمندی و تجربه اش بهره برد.



دکتر ولایتی به تلاش های خود برای وحدت اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: پرچم ائتلاف را بنده بلند کردم و با همه دوستان از جمله دکتر قالیباف و دکتر حدادعادل و سایر افراد دیگری که حتی داوطلب ریاست جمهوری نشدند اما افراد موثری بودند، گفتگو کردم تا بتوانیم دامنه ائتلاف را گسترده تر کنیم و با تداوم این راه، باید به وفاق برسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید با انگ زدن های بی دلیل و بی جهت، مدیران توانمند را از نظام دور کنیم، ابراز امیدواری کرد دولتی مقتدر و منسجم پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری روی کار بیاید.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مدت 16 سال، حوزه روابط خارجی و تاثیرات آن بر وضعیت اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید از نیروهای کارآمد و متخصص برای اجرای مدبرانه کارها بهره گرفت، افزود: البته برای علاج مشکلات فوری کشور در حوزه اقتصادی، برنامه ای 100 روزه تدارک دیده ام.

وی با یادآوری اینکه علاوه بر 16 سال تصدی وزارت خارجه، در 16 سال اخیر نیز مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل بوده، گفت: با اصلاح روابط خارجی، وضعیت معیشت و اقتصاد جامعه نیز بهبود می یابد .

ولایتی برنامه های منسجم اقتصادی خود را به مردم ساری توضیح داد و تاکید کرد: برنامه پنجساله پنجم توسعه نیز برنامه بسیار خوبی است که باید برای اجرای آن متعهد باشیم و سند چشم انداز بیست ساله را نیز تحقق بخشیم که برای این موضوعات مهم، تدابیر لازم را اندیشیده ایم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره راه حل مشکلات کشور، به بازسازی روابط اقتصادی، بازسازی روابط خارجی و ایجاد آرامش در کشور اشاره کرد و گفت: اخلاق مداری و ثبات مدیریت را مورد تاکید جدی قرار می دهم.

وی در خصوص احتمال تخریب خود توسط برخی افراد و گروهها که علاقه به شکل گیری حماسه سیاسی ندارند، گفت: همواره ایجابی سخن خواهم گفت و اگر کسی من را تخریب کند جوابش را نمی دهم و همراهان بنده نیز در مسیر انتخابات، این روش را پیاده کنند.

ولایتی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه کمک به بخش کشاورزی گفت: باید با برنامه های منسجم و طولانی مدت تصمیم گیری کرد و نمی شود یک سال در محصولی خودکفا بود و سال بعد، واردکننده و باید در موضوعات مهمی مانند برنج و گندم و گوشت، خودکفاشویم و البته خودکفا بمانیم.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
اسحاق محمدپور
Iran, Islamic Republic of
15 اسفند 1392 - 10:52
با سلام و عرض ادب و خسته نباشي. ما طرفداران شما بوديم و هستيم و اميدوارم موفق بوده باشين. ارادتمند شما. اسحاق محمدپور از ساري.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها