velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۴۵۷
پ
کد خبر: ۲۲۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 21 May 2013

آیت الله جباری: امثال دکتر ولایتی گوهری کمیاب محسوب می‌شوند

امام جمعه بهشهر در این دیدار با اشاره به نزدیکی و ارتباط صمیمی دکتر ولایتی با امام راحل و مقام معظم رهبری، گفت: امثال شما گوهری کمیاب محسوب می شوید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه سفر خود به استانهای شمالی کشور با حضور در بیت آیت الله جباری امام جمعه بهشهر، با این عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از معتمدین محلی و ریش سفیدان شهر دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه بهشهر در این دیدار با اشاره به نزدیکی و ارتباط صمیمی دکتر ولایتی با امام راحل و مقام معظم رهبری، گفت: امثال شما گوهری کمیاب محسوب می شوید.

وی با بیان اینکه همواره از تحلیل ها و سخنان دکتر ولایتی استفاده کرده ام، از تالیفات و خدمات وی تجلیل کرد و افزود: ارتباط نزدیک شما با رهبر انقلاب در ادوار مختلف و خدمات جنابعالی ستودنی است و من برای شما دعا می کنم.

آیت الله جباری با تاکید بر علاقه علما و بزرگان نظام به دکتر ولایتی، گفت: با این سابقه و تفکر، حتما عاقبت شما خوب خواهد بود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی نیز در این دیدار با تقدیر از حسن نظر این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ایران به برکت تدابیر حکیمانه امام راحل و رهبر انقلاب در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و حرف اول اول را در منطقه می زند که بیداری اسلامی نیز در منطقه باعث افزایش این قدرت شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حل مشکلات موجود، وضعیت و جایگاه کشور به سمت اعتلای بیشتر حرکت کند و ثبات بیشتری را شاهد باشیم.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
صیادی از کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
01 خرداد 1392 - 10:28
سلام علیکم
امروز مملکت ما بیش از پیش به همدلی بین قوا و جریانهای سیاسی احتیاج دارد وشما انصاف دهید چه کسی بجر دکتر ولایتی می تواند به این نیاز جامه عمل بپوشاند.
دکتر ولایتی فردی باتدبیر ، باتجربه، دیندار، و در یک جمله کسی که مشاور رهبری باشد مطمئنا مورد تایید ایشان است.
ولایتی به معنای تام ولایتی است...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها