velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۴۳
پ
کد خبر: ۲۲۴
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 21 May 2013

دیدار صمیمی دکتر ولایتی و آیت الله نورمفیدی

دکتر ولایتی در دیدار آیت الله نورمفیدی با ابراز خوشحالی از سفر به استان گلستان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی، گزارشی از برگزاری موفق اجلاس علمای جهان اسلام و بیداری اسلامی و فضای انتخابات در کشور ارائه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بعد از ظهر امروز سه شنبه در ادامه سفر خود به استان گلستان، در بیت آیت الله نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان حضور یافت و به گفتگو با امام جمعه گرگان پرداخت.

در این جلسه که رهبر از علمای اهل سنت منطقه و جمعی از روحانیون شیعه و سنی حضور داشتند، آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه اولویت مردم در این شرایط، موضوعات اقتصادی و معیشتی است، تحرک اقتصادی استان و توجه ویژه به کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه کشاورز مجبور است جان زمین را بگیرد تا جان داشته باشد.

دکتر ولایتی نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از سفر به استان گلستان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی، گزارشی از برگزاری موفق اجلاس علمای جهان اسلام و بیداری اسلامی و فضای انتخابات در کشور ارائه کرد.

وی پیش از این دیدار با حضور در مسجد جامع گرگان، در نماز آیت الله میبدی از علمای برجسته گرگان شرکت و باز نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها