velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۰۹۴
پ
کد خبر: ۲۲۳۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 04 December 2017
دکتر ولایتی در همایش طلوع حقیقت

بذری که رهبر انقلاب برای اتحاد امت اسلامی کاشت ریشه رژیم صهیونیستی را می خشکاند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تاکید بر اینکه نقش مقام معظم رهبری در تقویت نهضت‌های اسلامی بسیار موثر بود، گفت: بذری که ایشان کاشتند در راستای اتحاد امت اسلامی بود و امروز این بذر به نهالی تبدیل شده که سبب خشکاندن رژیم صهیونیستی خواهد شد.

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل صبح یکشنبه 12آذرماه در همایش «طلوع حقیقت» که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی اظهار داشت: موضوع بسیار مهمی است و در جهت تبیین بخشی از کارهایی که مقام معظم رهبری در جهت ترویج اسلام داشته، اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به زندگی مقام معظم رهبری قبل از انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب توجه ویژه‌ای به خارج و جهان اسلام داشتند بنابراین در آن زمان نشر و ترویج آثار سید قطب را در ایران شروع کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خاطرنشان کرد: بنده در بعد از انقلاب در خدمت مقام معظم رهبری بودم و شاهد تلاش‌های ایشان در جهان اسلام بوده‌ام و شاهد بودم که ایشان تلاش های زیادی در جهت تشکیل مجلس اعلاء عراق و لبنان کشیدند و وقت بسیاری برای وحدت مسلمانان افغانستان گذاشتند و در پایه‌گذاری حزب وحدت اسلامی افغانستان نقش بسیاری داشتند.

دکتر ولایتی با تاکید بر اینکه نقش مقام معظم رهبری در تقویت نهضت‌های اسلامی بسیار موثر بود، گفت: بذری که ایشان کاشتند در راستای اتحاد امت اسلامی بوده و امروز باعث شده این بذر به نهالی تبدیل شود که سبب خشکاندن رژیم صهیونیستی باشد.

وی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی را ابتکاری مهم عنوان و تصریح کرد: غربی‌ها در جهت تفرقه تلاش می‌کنند و می خواهند از اسلام یک چهره سیاه درست کنند کما اینکه ترامپ هم در رقابت‌های ریاست جمهوری خطاب به کلینتون گفت که داعش را آمریکا ایجاد کرده و به عبارتی آن‌ها می خواهند جهالت قبل از اسلام را در دنیای اسلام زنده کنند.

دکتر ولایتی با تاکید بر اینکه بنای آمریکا و صهیونیست‌ها ادامه حضور در منطقه است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها بدانند از رقه هم شکست خواهند خورد و بیرون رانده می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه غربی ها به دنبال تشکیل نوع جدیدی از «بلک‌واتر» شرقی هستند، گفت: دشمنان می‌خواهند چهره وحشی از اسلام درست کنند و مقام معظم رهبری بیشترین نقش را در ادامه مسلمانان در کشورهای منطقه داشتند.

وی در پایان گفت: تا اسلام است مبارزه هم وجود دارد و برای این مهم هم تئوری و هم مبارزه عملی لازم است.

همایش طلوع حقیقت به مناسبتسالروز صدور نامه‌های رهبر انقلاب به جوانان غربی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد که در آن جمعی از شخصیت‌های سیاسی، بین‌المللی و فرهنگی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، مصطفوی جانشین امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، دکتر ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حمیدرضا مقدم‌فر رئیس ستاد نشر و تبلیغ نامه مقام معظم رهبری و نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران حضور داشتند.

همایش مذکور به همت موسسه انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای و ستاد مردمی تبلیغ و نشر نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی برای اولین بار برگزار شد که در آن از برخی آثار فرهنگی و هنری که تاکنون در رابطه با نامه تاریخی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا تهیه شده است، رونمایی شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: