velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۸۰
پ
کد خبر: ۲۲۳
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 21 May 2013
دکتر ولایتی در جمع مردم گرگان:

بیمه جامع و سراسری ملت ایران را محقق می کنم/ برنامه 100 روزه برای ثبات وضعیت اقتصادی پیاده خواهیم کرد

دکتر ولایتی جلوگیری از گرانی های روزافزون و کنترل تورم را از جمله برنامه های مهم خود خواند و افزود: باید اعتماد مردم به سیستم اداری و اقتصادی کشور را احیا کنیم و در عین حال، موضوعاتی چون بیمه جامع، کامل و سراسری ملت ایران را محقق سازیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که امروز سه شنبه به استان گلستان سفر کرده است در جمع اقشار مختلف مردم این استان در محل حسینیه دزیانی ها با تحسین وحدت شیعه و سنی در این منطقه گفت: این اتحاد، مد نظر رهبر انقلاب و مورد تاکید همیشگی ایشان بوده است و مهمترین هدف اجلاس های بیداری اسلامی نیز همین موضوع وحدت جهان اسلام است.

وی با تقدیر از تلاش ها و ایثارگری های مردم گلستان در ایام انقلاب و دفاع مقدس گفت: مشاهیر بزرگی در این منطقه زیسته اند و اکنون نیز مردم این استان آماده ایفای نقش های بزرگ هستند.




ولایتی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ایشان با توجه به شرایط منطقه و کشور به این نتیجه رسیدند که امسال را به این عنوان نامگذاری کنند و اکنون که سه هفته تا انتخابات باقی مانده است، باید با رصد دقیق تحولات داخلی و خارجی گام های بزرگتر و مصمم تری برای تحقق هدف امسال برداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عزم خود برای حضور در انتخابات گفت: بنده به عنوان یک اصولگرا وارد انتخابات شدم و باید توجه داشت که اصولگرا کسی است که در حرف و عمل به ولایت فقیه پایبند باشد و به قانون اساسی و نظام اسلامی احترام عملی بگذارد.

وی با اشاره به تلاش های خود برای وحدت اصولگرایان گفت: بنده پرچم ائتلاف را بلند کردم تا منادی وحدت باشم و دولتی مقتدر و قدرتمند تشکیل دهیم و همانطور که در بیانیه خود اعلام کردم ملت اصل است و دولت متمم است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال یکی از حضار درباره اولویت برنامه های خود گفت: باید درمان سریع و فوری برای وضعیت اقتصادی در نظر گرفته شود که بر این اساس یک برنامه 100 روزه را در نظر گرفته ام که هدف این برنامه، به ثبات رساندن وضعیت اقتصادی است.




وی جلوگیری از گرانی های روزافزون و کنترل تورم را از جمله برنامه های مهم خود خواند و افزود: باید اعتماد مردم به سیستم اداری و اقتصادی کشور را احیا کنیم و در عین حال، موضوعاتی چون بیمه جامع، کامل و سراسری ملت ایران را محقق سازیم.

دکتر ولایتی با اشاره به اینکه باید سهم بخش سلامت و تولید را در هدفمندی یارانه ها پرداخت کرد تا این قانون به صورت درست اجرایی شده باشد، گفت: نمی شود مقداری پول به مردم داد و بیشتر از آنرا از جیبشان برداشت.




مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل با تشریح تجربه 32 ساله خود در این عرصه افزود: باید روابط خارجی را احیا کنیم و خود را باتجربه ترین و به روز ترین فرد در این عرصه می دانم و مطمئن هستم بهبود روابط خارجی و کاهش تحریم ها شدنی است.

وی همچنین در پاسخ به سوال تعدادی از مردم مناطق مرزی استان گلستان درباره نحوه کمک به آنها، احیای اصولی بازارچه های مرزی را از جمله برنامه های خود دانست و یادآور شد: احداث این بازاچه ها از ابتکارات بنده در دوران تصدی وزارت خارجه بود.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم گلستان مانند سیستانی ها، شاهرودی ها، ترکمن و اهل سنت استان حضور داشتند، یکی از حضار با قرائت متنی ادبی، حضور دکتر ولایتی را خیر مقدم گفت و حمایت اقشار مختلف مردم از حضور وی در انتخابات را اعلام کرد. 



نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
01 خرداد 1392 - 11:10
دردوبردکترعلی اکبرولایتی که به حق شایسه ترین فرد برای ریاست جمهوری اسلامی ایران است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها