velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۳۱۸
پ
کد خبر: ۲۲۲
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 21 May 2013

استقبال گرم فرزندان شهدا از دکتر ولایتی در گرگان

دکتر ولایتی پس از ورود به استان گلستان به گلزار شهدای گرگان رفت و با تقدیم گل به مزار رزمندگان و فرماندهان شهید این منطقه، به آنان ادای احترام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه سفرهای خود دقایقی پیش وارد فرودگاه گرگان شد و مورد استقبال جمعی از مردم و مسئولان محلی قرار گرفت.

وی همچون دیگر سفرهای خود، در ابتدا به گلزار شهدای گرگان رفت و با تقدیم گل به مزار رزمندگان و فرماندهان شهید این منطقه، به آنان ادای احترام کرد. پسر شهید شاه کوه محل و دختر شهید خانزاده از فرماندهان شهید استان گلستان در این محل با استقبال از دکتر ولایتی، به نمایندگی از جمعی از خانواده شهدای استان به وی خوش آمد گفتند.

پسر شهید شاه کوه محل در این مراسم با قرائت قطعه ای ادبی، دکتر ولایتی را یار صمیمی رهبر انقلاب در ادوار مختلف نامید و افزود: مردم ایران تلاش شما برای دفاع از هویت و تاریخ ایران اسلامی در ایام دفاع مقدس و پس از آنرا از یاد نخواهند برد.

وی با تقدیر از نقش دکتر ولایتی در مقابله با فتنه، روشنگری این مشاور رهبر انقلاب را ستود و اضافه کرد: دیار سرداران و حماسه سازان پشتیبان شما خواهد بود.

ولایتی قرار است تا دقایقی دیگر در جمع مردم گرگان در محل حسینیه دزیانی ها سخنرانی کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها