velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۵۱
پ
کد خبر: ۲۱۲
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 18 May 2013

یزاف: دکتر ولایتی به هیچ عنوان کنار نخواهد رفت

رییس ستاد انتخاباتی دکتر علی اکبر ولایتی در استان بوشهر با رد برخی اظهار نظرها مبنی بر احتمال کناره گیری دکتر ولایتی به نفع دیگر نامزدها گفت که وی به نفع هیچ نامزدی کنار نخواهد رفت .
پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی:

علیرضا یزاف در جمع نخبگان و فرهیختگان شهر اهرم در این استان با اشاره به خبری که در رسانه ها به نقل از دکتر ولایتی درباره کناره گیری منتشر شده است، گفت: مطالب و موضوعات مربوط به کناره گیری دکتر ولایتی تنها شایعه و ایجاد فضای تبلیغی برای این کاندیدای اصولگرا است .

وی با بیان اینکه علی اکبر ولایتی تا آخر در صحنه حضور خواهند داشت ، تصریح کرد: دکتر ولایتی مصرانه برای حضور در انتخابات آماده است و ضمن احترام به همه کاندیداها در صحنه حضور خواهند داشت تا بتواند برای آرمان های والای امام (ره) و ولی امر مسلمین جهان، مجری خوبی باشد.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: ما به رییس جمهوری نیاز داریم که در جهان شناخته  شده باشد و بتواند چالش های کشور را سامان بخشد .  

یزاف با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید مسئولانی با تقوا، متعهد و متخصص باشند، افزود: افرادی که پا به عرصه ریاست جمهوری می گذارند باید تخصص و مدیریت آنها به گونه ای باشد که بتوانند کشور را رونق و توسعه بخشند .
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
28 ارديبهشت 1392 - 19:19
ولایتی باید به عنوان کاندیدای واحد اصولگرایان معرفی شو د چون بیشترین اقبال و شناخته شده ترین فرد در بین گ
کاندیداها است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
28 ارديبهشت 1392 - 21:08
چرا مدتیه خبری از دکتر نیست؟
سید ولایتمدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
28 ارديبهشت 1392 - 22:54
به امید موفقیت دکتر ولایتی و اصولگرایان در انتخابات یازدهم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها