velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۹۱۲
پ
کد خبر: ۲۱
تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - 19 April 2013

دکتر ولایتی در اصفهان با چه کسانی دیدار و گفت‌وگو کرد؟

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود، روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در سفری یک روزه به اصفهان روز پرکاری را پشت سر گذاشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری پس از ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

دکتر ولایتی سپس با حضور در بیت آیت‌الله ناصری از علمای برجسته اصفهان، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد و کتاب "ایران پیش از اسلام" که از تالیفات خود ایشان است را به آیت‌الله ناصری هدیه داد.

دیدار و گفت‌وگو با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، برنامه بعدی سفر یک روزه مشاور مقام معظم رهبری به اصفهان بود.

دکتر ولایتی سپس به دیدار آیت‌الله فقیه ایمانی و همچنین آیت‌الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان رفت.

وی همچنین پس از حضور در گلستان شهدای اصفهان و قرائت فاتحه بر سر مزار شهداء اصفهان، به منزل سردار شهید حسین خرازی رفت و با مادر این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌گو کرد.

دیدار با جمع زیادی از مردم اصفهان در تالار رودکی ملک شهر و سخنرانی در این مراسم، دیگر برنامه مهم علی اکبر ولایتی در سفرش به اصفهان به حساب می‌آمد.

پس از این دیدار پرشور، دکتر ولایتی با حضور در منزل اکبر پرورش، وزیر سابق آموزش و پرورش و یکی از سرشناس‌ترین انقلابیون کشور، از حال عمومی وی باخبر شد و در جریان مداوای او که مدت‌هاست در بستری بیماری است، قرار گرفت.

عضو ائتلاف پیشرفت، در آخرین برنامه خود در اصفهان در مصلای زرین شهر در جلسه‌ای که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و با حضور اقشار مختلف مردم زرین شهر برگزار شد حضور یافت و پیرامون سبک زندگی از نگاه حضرت زهرا (س) سخنرانی کرد.

برای دیدن تصاویر این سفر اینجا را کلیک کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها