velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۷۰
پ
کد خبر: ۲۰۴۳
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 22 May 2017
دکتر ولایتی در برنامه زنده خبری ۲۱ سیما

حضور مردم در صحنه ها؛ عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت گفت: دکتر ولایتی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما روز شنبه 30 اردیبهشت ماه، ضمن تبریک برگزاری پرشور انتخابات به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران، جهان اسلام و مسلمانان و متحدان ایران در منطقه گفت: مهمترین عامل قوت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف از جمله در صحنه دفاع مقدس، سازندگی کشور و سیاسی است و مشارکت بیش از 70 درصدی واجدان شرایط رای دادن در انتخابات و همچنین مشارکت ایرانی های مقیم در بیش از 100 کشور جهان حاکی از آن است که ما به رکورد خوب جهانی و استاندارد طلایی در منطقه دست یافتیم و فضای باز سیاسی و استقبال مردم از این انتخابات حاکی از آن است که مردم با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب به نظام خودشان علاقه مند هستند.

مشاور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: در آستانه ورود رئیس جمهور کاسب کار آمریکا که برای جمع آوری پول برای اقتصاد ورشکسته آمریکا دوره گردی می کند و متاسفانه برخی از کشورهای ابزار دست آمریکا مانند عربستان سعودی از اموال و بیت المال مسلمین به این رئیس جمهور کاسب و دوره گرد آمریکا هدیه می دهند برای اینکه انجمن و نشست نمایشی در جهت تقویت تروریزم در حال شکست منطقه درست کنند برای اینکه آن ها در عراق، سوریه و یمن قطعا شکست خوردند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با این انتخابات نشان داده است که نه فقط در داخل کشور خود منسجم است بلکه اگر اماکن مقدس مسلمانان در معرض خطر قرار گیرد مدافع حرم می شود و اگر تروریزم در منطقه ما با شرارت های صهیونیست و حمایت آمریکا و مرتجعین منطقه شکل گرفته، آن را به شکست می کشاند.
وی با اشاره به اینکه آن ها کارهای تکراری انجام می دهند، گفت: امروز رئیس جمهور جدید آمریکا با فرهنگ بسیار مبتذل با کشورها و رؤسای آن ها، برخورد و کاسبی می کند.

دکتر ولایتی با تاکید بر اینکه این نمایش ها تاثیری بر روی مردم ما ندارد افزود: مردم ما با اطلاع از اینکه ترامپ به منطقه می آید انگیزه مضاعف داشتند تا با قدرت و شور بیشتری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه کره شمالی به رغم بلوف آن ها به کار خود ادامه داد و آن ها عقب نشستند، اضافه کرد: آن ها در منطقه ما هم در مقابل ایستادگی زنجیره مقاومت که جمهوری اسلامی ایران حلقه بزرگ آن است عقب نشینی می کند.

دکتر ولایتی با اشاره به اینکه صاحب نظران و متفکران غربی هم بر وجود دموکراسی در ایران اقرار دارند افزود: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای پاسخ اصلی به دشمنان است.

وی اضافه کرد: مذاکره کنندگان سیاسی اگر حمایت ملت خود را نداشته باشند سخنشان شنونده ای ندارد اما زمانی که دولتی با رای بالای مردم تشکیل می شود، طرف مقابل مذاکره با جمهوری اسلامی ایران می داند که مذاکره کننده ها حمایت مردمی عظیمی را در پشت خود دارد.

دکتر ولایتی با تاکید بر اینکه عامل اصلی اقتدار یک کشور حضور مردمش در صحنه های مختلف است، گفت: حرف سیاستمداری در صحنه برش بیشتری دارد که حمایت مردمی بیشتری را پشت سر خود داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: