velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۰۳۲
پ
کد خبر: ۱۹۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 16 May 2013

30 سوال از دکتر ولایتی

بسم الله الرحمن الرحیم
کاندیدای محترم ریاست جمهوری کشور عظیم ایران اسلامی
سلام علیکم

احتراما ضمن تشکر از اینکه احساس تکلیف نموده و با اطلاع از چالش ها و مشکلات پیش رو قبول زحمت فرموده اید، آرامش و راحتی خود و خانواده محترمتان را فدای نجات کشور فرموده و کمر همت بسته اید تا با تلاش و کوشش خدمتگزار این مردم انقلابی و با لیاقت باشید صمیمانه از شما سپاسگزارم.امیدوارم چه انتخاب شدید چه نه خداوند سبحان اجر عظیم نصیب شما فرماید. کاندیدای محترم شما هفتمین فردی هستید که میخواهید رییس جمهور ایران اسلامی شوید، اگر به افرادی که قبل از شما رییس جمهور شده اند نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که همه افراد محترم قبل تلاش بسیاری برای اعتلای ایران عزیز نموده اند و جدا از اینکه چقدر موفق بوده اند حال شما می خواهید جای آنها بنشینید, آیا آماده هستید؟ آیا می دانید مردم از شما چه می خواهند؟ اگر چه رشته تحصیلی من مهندسی است و سال هاست به عنوان مدیر در واحدهای صنعتی مشغول بکار بوده ام اما مطالعات خارج از شغلم همواره علوم انسانی، جامعه شناسی ، تاریخ، ادبیات و حوزه ادیان بوده است، از طرفی در میان این مردم با گوشت و خون و پوست نفس کشیده ام، زندگی کرده، با گریه این مردم گریسته ام و در شادی هایشان خندیده ام، با این مردم امیدوار شده ام و با این مردم نا امید. با این مردم بیکاری کشیده ام، مستاجری و آوارگی کشیده ام و روزهای با برکتی نیز داشته ام. می توانم ادعا کنم کمابیش انتظارات این مردم از شما را واژه به واژه می دانم.
کاندیدای محترم برای اینکه بتوانیم از میان شما بهترین را برگزینیم مجموعه سوالاتی را ذیلا تقدیم می دارم و امیدوارم با تهیه یک کتابچه به دقت به آنها پاسخ فرمایید تا با مقایسه پاسخ تک تک شما عزیزان بتوانیم با آگاهی کامل بهترین را برگزینیم و از طرفی سندی از شما در دست داشته باشیم تا اگر انتخاب شدید بتوانیم ببینیم که چقدر به وعده های خود عمل نموده اید. از شما انتظار داریم تک تک معضلات کشور را در کتابچه خود لیست فرمایید، و میزان منابع مورد نیاز برای رفع هر کدام را تخمین و محل تامین آنرا روشن نموده و جدول زمانبندی اجرای آنرا نیز بفرمایید تا میزان آشنایی شما با معضلات هر گوشه از کشور را بدانیم و شما را در انجام آن یاری کنیم. امیدوارم با پاسخ هایتان ما را در انتخاب اصلح یاری فرمایید.
اجرکم عندالله –

1-لطفا اسامی معاونین، وزرا ، روسای سازمانهای اصلی و استانداران خود را ذکر و آنها را کوتاه معرفی نمایید.
2-شما برای رفع مشکل روابط خارجی ایران و انزوای سیاسی کشور چه نظری دارید و پیشنهادتان برای رفع آن چیست؟
3-شما در خصوص ادامه برنامه هدفمندی یارانه ها چه نظری دارید و برای آینده آن چه برنامه ای دارید؟
4-برنامه شما برای توقف رشد مهارگسیخته تورم چیست؟
5- شما چطور می خواهید قیمت ها را اصلاح و یا درآمد مردم را متناسب با قیمت ها کنید؟ چطور میخواهید بین آنها توازن ایجاد کنید تا با زیاد شدن حقوق، قیمت ها به همان نسبت بالا نرود و بالعکس؟
6- برنامه شما برای مشکل حاد بیکاری چیست؟ در خصوص قانون کار، امنیت شغلی، فقرزدایی و بالا بردن سطح رفاه مردم چه برنامه ای دارید؟
7- برنامه شما در خصوص حفظ محیط زیست، وضعیت بد هوا،دریاها، جنگل و مراتع و تالابها،رودخانه ها، حیوانات و ... چیست؟
8- شما در خصوص مشکل مسکن چه برنامه ای دارید؟
9- نظر شما در خصوص انرژی هسته ای چیست؟ آنرا چگونه می خواهید ادامه دهید؟ چطور می خواهید با تحریم ها کنار بیایید؟
10-برنامه شما برای توقف رکود بانکها و کارخانجات کشور چیست؟
11-درخصوص وضع بیمارستانها، بهداشت عمومی، قیمت دارو، بیماران خاص و معضل قاچاق دارو چه برنامه ای دارید؟
12-در خصوص قاچاق کالا، ارز، سوخت، مواد مخدر، رانت خواری آقا زادگان قدرتمند چه برنامه ای دارید؟
13-با کودکان کار، بی سرپرست، بد سرپرست چکار می خواهید بکنید؟
14-در خصوص جزایر سه گانه چه برنامه ای دارید؟
15-در خصوص ارتباط با امریکا چه نظری دارید، عملا چطور می خواهید این معضل را یکبار برای همیشه رفع کنید؟
16-آیا به نظر شما قانون اساسی ایران دارای نواقصی هست که باید رفع شود؟ اگر بله کدام موارد و پیشنهاد شما چیست؟
17-برنامه شما برای عمران و آبادی، زیر ساخت ها، جاده ها و خیابان ها، فاضلاب و ... در شهرهای بزرگ و کوچک چیست؟
18-برنامه شما برای ترغیب مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی چیست؟
19-نظر شما در خصوص گردشگری، میراث فرهنگی، جذب توریست، آبادانی مناطق دیدنی تاریخی و طبیعی و آماده سازی برای اسکان گردشگر چیست؟ چطور می خواهید آنرا انجام بدهید؟
20-به نظر شما مقدار امکانات تفریحی جوانان کشور کافیست؟ اگر خیر چه برنامه ای برای آن دارید؟
21-نظر شما در خصوص ورزش قهرمانی چیست؟ چه برنامه ای جلوگیری از شکست های مکرر ایران در میادین جهانی دارید؟ آیا از وضع معیشت ورزشکاران غیر معروف آشنایی دارید؟ از بازنشستگان ورزشکار چه می دانید؟ وضع بیمه و مستمری دوران کهولت آنها چطور باید ساماندهی شود؟ وضعیت ورزشگاه های ما در چه وضعی است؟ آیا کافی هستند؟ کلا شما در این خصوص چه برنامه ای دارید؟
22-در خصوص سوال قبلی همه موارد در خصوص هنرمندان هم صادق است، در این خصوص برنامه شما چیست؟
23-وضع دانشگاه ها و مدارس کشور را از نظر علمی و از نظر فضای آموزشی چگونه ارزیابی می کنید؟ چه برنامه ای برای آنها دارید؟ آیا استادانی که با شما هم رای نیستند را حتی به قیمت خالی شدن دانشگاه ها بازنشسته می کنید؟
24-آیا شما به کار حزبی اعتقادی دارید؟ اگر رییس جمهور شدید با افراد توانمندی که با حزب و گروه شما هم راستا نیستند چگونه رفتار می کنید؟
اصولا مخالفین شما در کابینه تان جایی دارند؟ چه برنامه ای در این خصوص دارید؟
25-اصولا وضع احزاب را در کشور چطور ارزیابی می فرمایید و برنامه شما برای آینده چیست؟
26-تعداد بسیاری از افراد به عنوان بدهکاران بزرگ بانکی سرمایه کشور را در اختیار دارند، بر کسی پوشیده نیست که افراد بانفوذ و قدرتمندی هستند، با آنها می خواهید چه کنید؟ آیا آنها را می شناسید؟ آیا در صورت شناسایی اسامی آنها را اعلام خواهید کرد؟
27-ممکن است مجلس شورای اسلامی قوانینی را تصویب کند که شما با آنها مخالف باشید؟ در این صورت چکار خواهید کرد؟ ایا آنها را برای اجرا ابلاغ خواهید کرد؟
28-برنامه شما برای تعامل با سایر قوا چیست؟ چه سازوکاری را برای همکاری گسترده تر در نظر دارید؟
29- نظر شما در مورد شوراهای شهروروستا چیست؟ چه برنامه ای برای تعامل بیشتر با آنها دارید؟
30- برنامه شما برای کاهش و حذف میزان وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت چیست؟ کسری بودجه حذف نفت از بودجه را از کجا تامین می کنید؟ پول بدست آمده از فروش نفت را در کجا هزینه می کنید. به طور دقیق و علمی با عدد و رقم پاسخ دهید لطفا.

کاندیدی محترم از شما تقاضا داریم از کلی گویی و شعار بپرهیزید، تک تک برنامه های خود را بطور شفاف بیان کنید، بصورت کاملا علمی نیروی انسانی مورد نیاز، سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز، موانع قانونی و ... پیش رو برای رفع هر کدام، میزان سرمایه مورد نیاز، محل تامین سرمایه و جدول زمانبندی اجرای هر کدام از پیشنهاد های خود را صریح و روشن بیان کنید، ما مردم ایران عزیز شعار و حرف زیاد شنیده ایم پس به راه کار و عمل بیاندیشید و حرفی بزنید که بدون هر بهانه ای بتوانید آنها را اجرا کنید چرا که اینبار ما همه گفته ها و برنامه های شما را یادداشت نموده و در بازه های زمانی مشخص از شما پاسخ خواهیم خواست. این حقیر نیز در هر بخشی که مثمر ثمر به نظر برسم با جان و دل آماده همکاری می باشیم. محددا از شما سپاسگزارم.

ارادتمند شما سید جواد آذرخش

برچسب ها : ولایتی ، همراهان ، سوال ،
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
CANADA
27 ارديبهشت 1392 - 20:39
لطفا این سوال نیز پرسیده شود که در زمینه فرهنگی و بخصوص وضعیت حجاب و پوشش چه آقایان و چه بانوان چه برنامه ای دارید. با سپاس.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها