velayati.ir

تعداد بازدید: ۶۸۳۲
پ
کد خبر: ۱۹۰
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 14 May 2013

دیدار جمعی از بزرگان قبائل و عشایر خوزستان با دکتر ولایتی

سیدرازی نوری نماینده شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان محلی در دیدار خود با دکتر ولایتی، وی را بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده توصیف کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان با جمعی از بزرگان قبائل و عشایر خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر ولایتی در این دیدارها با اشاره به نقش مهم خوزستان در ادوار مختلف تاریخی کشورمان، غنای فرهنگی و علمی این منطقه را یادآور شد و افزود: باید از این پتانسیل قوی برای داشتن کشور و دولتی مقتدر و متعهد استفاده کرد.



از جمله این بزرگان، سید خضر موسوی رییس حل اختلاف عشایر خوزستان و از بزرگان این منطقه بود که با اهدای مجموعه ای کتب خود به مشاور مقام معظم رهبری، از بیعت همیشگی مردم رزمنده و ایثارگر عرب و فارس زبان با رهبر انقلاب سخن گفت و تاکید کرد که اهالی خوزستان به لقب دروازه تشیع می بالند و همیشه نگاهبان این انقلاب خواهند بود.



همچنین حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز نیز در دیدار با دکتر ولایتی به بررسی تحولات منطقه و فضای سیاسی کشور پرداخت.

سیدرازی نوری نماینده شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی نیز به همراه جمعی از مسئولان محلی در دیدار خود با دکتر ولایتی،  وی را بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده توصیف کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها