velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۲۲۲
پ
کد خبر: ۱۸۶۲
تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - 16 July 2016
به دعوت مقامات عالی و شرکت در اجلاس "رشد از راه تعامل : فرصت جنوب آسیا"

سفر ولایتی به سنگاپور و مالزی

 

ولایتی به دعوت مقامات عالی سنگاپور و مالزی و همچنین شرکت در همایش مهاجران آسیایی از روز یکشنبه 27 تیرماه  به این دو کشور سفر خواهد کرد.

 همایش دو روزه مهاجران آسیایی با عنوان 'رشد از راه تعامل: فرصت جنوب آسیا' روز های دوشنبه و سه شنبه 28 و 29 تیرماه در سنگاپور با حضور علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایران به عنوان سخنران اصلی و دیگر مقامات کشورهای منطقه برگزار می‌شود ضمن آن که دکتر ولایتی با مقامات عالی این کشور نیز به طور جداگانه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

در همایش مهاجران آسیایی 'لی هسین لونگ' نخست وزیر سنگاپور، 'رانیل ویکرمیسینگ' نخست وزیر سریلانکا، 'ویویان بالاکریشنان' وزیر امور خارجه سنگاپور، 'نیتین گادکاری' وزیر حمل و نقل جاده ای و بزرگراه های هند، 'اس. ایسواران' وزیر صنعت و تجارت سنگاپور، 'چاندرا بابو نایدو' سروزیر 'آندرا پرادش' هند، 'ایندرانی راجا' وزیر ارشد وزارت دارایی و قانون سنگاپور، 'مانگالا ساماراویرا' وزیر امور خارجه سریلانکا ، 'تارمان شانموگاراتنام' معاون هماهنگی نخست وزیر سنگاپور در سیاست های اجتماعی و اقتصادی'گوپینات پیلای' رئیس موسسه مطالعات جنوب آسیا و سفیر ارشد در وزارت امور خارجه سنگاپور، 'سوبراتا میترا' مدیر این موسسه و بیش از 100 نفر از سرمایه داران و بازرگانان برجسته جهانی از کشورهای ژاپن، هند، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، انگلستان، پاکستان و استرالیا حضور دارندکه در مرکز همایش های 'رافلس سیتی' برگزار خواهد شد.

همچنین دکتر ولایتی در ادامه سفر به شرق آسیا به کشور مالزی عزیمت نموده و در این کشور با مقامات عالی دیدار خواهد کرد و در مرکز تحقیقات استراتژیک این کشور هم ضمن ملاقات با رئیس و مسئولان مرکز، سخنرانی می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها