velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۹۹۸
پ
کد خبر: ۱۶۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 13 May 2013

بروجردی: دکتر ولایتی تا پایان در عرصه انتخابات خواهد بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد ادامه کاندیداتوری علی اکبر ولایتی٬ تصریح کرد: همانطور که خود ولایتی نیز اعلام داشته تا پایان برگزاری انتخابات در این عرصه حضور خواهد داشت.
علا الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت٬ با ابراز خوشنودی از ادبیات کاندیداهای ریاست جمهوری در زمینه لزوم تمکین از نظر شورای نگهبان در زمینه تأیید صلاحیت‌ها٬تصریح کرد: این اقدام مطلوبی از نظر التزام نامزدهای ریاست جمهوری٬ به قانون بود که امیدواریم خروجی شورای نگهبان در زمینه تأیید صلاحیت‌ها نیز به نحوی باشد که زمینه تحقق حماسه سیاسی را آورد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی٬همچنین با استقبال از حضورطیف‌های مختلف جناح‌های درون نظام در انتخابات٬ افزود: حضور همه گروه‌های سیاسی در انتخابات، جامعیتی مطلوب به نقش سلایق مختلف سیاسی در شکل‌دهی حماسه سیاسی خواهد داد.

بروجردی در مورد چیدمان مطلوب نیرو‌های اصولگرا در انتخابات پیش‌رو٬ گفت: هر چند تکثر کاندیداها در مقطع فعلی بیانگر توجه به همه سلایق اصولگرایی در کشور است اما اصولگرایان برای استمرار خط اصولگرایی در کشور باید به جمع‌بندی برای حضور یک یا حداکثر دو نفر چهره شاخص اصولگرا در انتخابات برسند که بتوانند در مصاف سیاسی با رقبا موفق باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ همچنین در مورد ادامه کاندیداتوری علی اکبر ولایتی٬تصریح کرد: فکر نمی‌کنم وی از ادامه راه در انتخابات اعلام انصراف کند و همانطور که خود وی نیز اعلام داشته تا پایان برگزاری انتخابات در این عرصه حضور خواهد داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی٬ همچنین در مورد حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات و حمایت احتمالی برخی از اصولگرایان از وی٬ تصریح کرد: وقتی که اصلاح‌طلبان اعلام می‌کنند که در کنار هاشمی رفسنجانی قرار می‌گیریم طبیعی است که این نگاه با دیدگاه اصولگرایان در زمینه رسیدن به چهره شاخص اصولگرایی در اداره کشور متفاوت خواهد بود.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
23 ارديبهشت 1392 - 23:45
خدا از دهنت بشنوه دکتر بروجردی
ان شاالله دکتر ولایتی تا آخر بمونن وان شاالله ملت عزیز ایران با بصیرت رای بدن و ایشون رییس جمهور ایران اسلامی باشند
ان شاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 ارديبهشت 1392 - 11:41
جناب دکتر با بصیرتی که دارند به نفع کسی کنار نخواهند کشید ان شاالله اقای دکتر اگر خدای ناکرده کنار بکشید و کسی بیاید که نتواند کار کند چه کار باید کرد بمانید مبارزه کنید شما پیروزید
ملیحه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
01 خرداد 1392 - 10:49
به عنوان یکی از جوان های ایرانی از حضور دکتر ولایتی در انتخابات خوشحالم.به ایشون رای خواهم داد و براشون آرزوی موفقیت دارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها