velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۷۳۵
پ
کد خبر: ۱۶۷۳
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 07 December 2015
دکتر ولایتی در جریان سفر به لبنان :

به مقام عالی شهیدان لبنان و حزب الله ادای احترام کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با حضور در گلزار شهدا در لبنان به مقام عالی شهیدان لبنان و حزب الله ادای احترام کرد.

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه سفر خود به لبنان با حضور در گلزار شهدای بیروت به مقام عالی این عزیزان و شهید عماد مغنیه با اهدا گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

وی در جمع برخی از زوار و مسئولان حاصر گفت: این شهدا با دفاع از حقانیت اسلام در مقابل زیاده خواهی بدخواهان و نقشه‌های شوم استکبار، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای مرتجع منطقه، تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری ایستادگی کردند و با اهدای خون خود، خط سرخ مقاومت و پایداری را روشن کردند و یقینا راه و مسیر آنان تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از خداوند مسألت داریم به حق خون این شهدا هر چه زودتر شاهد پیروزی کامل مقاومت مسلمانان در همه عرصه‌ها باشیم و مطمئن هستیم با محور مقاومت و اتحاد جبهه مسلمانان به طور خاص در سوریه شاهد پیروزی نهایی خواهیم بود و از خواست دولت و ملت سوریه دفاع خواهیم کرد.

در این برنامه فتحعلی سفیر ایران در بیروت، امیر عبداللهیان معاون افریقا و عربی وزارت امور خارجه ،تعدادی از مقامات محلی و مسئولان نهادهای ایرانی حضور داشتند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها