velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۶۳۸
پ
کد خبر: ۱۶۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 13 May 2013
با صدور بیانیه ای اعلام شد

حمایت حزب عدالت طلبان ایران اسلامی از دکتر ولایتی

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در بیانیه ای، به طور رسمی حمایت خود را از حضور دکتر ولایتی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، در این بیانیه تصریح شده است: حزب عدالت طلبان ایران اسلامی با توجه به دیدگاه های مطرح شده از سوی جناب آقای دکتر ولایتی و همچنین نقطه نظرات مربوطه در این حزب حمایت خود را از ایشان اعلام و امیدوار است تا به لطف الهی و حمایت مردم شریف ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و خلق حماسه اقتصادی  و حماسه سیاسی و انتخاب دکتر ولایتی به منظور تشکیل دولتی مقتدر باشیم.

همچنین طی حکمی، نعمت الله حکیم دبیرکل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی به عنوان رئیس ستاد عالی حمایت های مردمی ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی منصوب شد.

در این حکم تصریح گردیده: امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است، در تحقق انتخاباتی سالم و پرشکوه توفیق یافته و همگی مشمول توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشیم.

نعمت الله حکیم از ایثارگران، جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس و از فعالان سیاسی و فرهنگی کشور و بنیان گذار و دبیرکل حزب می باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها