velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۸۰
پ
کد خبر: ۱۶۱۸
تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 17 October 2015
دکتر ولایتی:

اسد به پیروزی نزدیک می‌شود

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع گفت: مقاومت‌های بشار اسد و حکومت سوریه نتیجه داده است و به‌زودی شاهد پیروزی آن‌ها خواهیم بود.

دکتر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای حضور در نوبت عصر نشست مقدماتی کنفرانس امنیت مونیخ در مرکز مطالعات بین‌المللی وزارت خارجه حضور یافته بود در جمع خبرنگاران و در رابطه با اقدامات ایران برای مقابله با تروریسم در منطقه گفت:‌ ایران در مبارزه با تروریست در منطقه نقش اول را دارد و هیچ کشور دیگری در مقایسه با ایران کار جدی انجام نداده است مگر کشورهایی که با ایران همراه و متحده هستند مثل عراق،‌ سوریه و لبنان.

او ادامه داد: ایران به راه خودش در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد و ما معتقدیم سرانجام این راه پیروز خواهد شد.

دکتر ولایتی در رابطه با اختلاف نظرهایی که بین ایران و کشورهای اروپایی در رابطه با سوریه و بشار اسد وجود دارد نیز گفت: کشورهای دیگر مثل برخی کشورهای غربی تمایل به سعادت ملت سوریه ندارند و دنبال پیاده کرده اهداف خود در سوریه هستند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع با بیان این که اهداف سوریه با اهداف برخی از کشورهای غربی متفاوت است تاکید کرد:‌ قریب به اتفاق مردم سوریه از اسد حمایت می‌کنند ولی از ابتدای بحران سوریه برخی از کشورها به خصوص آمریکا و برخی از مرتجعین منطقه به دنبال شکست محور مقاومت بودند. محوری که مقابل صهیونیست‌ها ایستاده است و سوریه ستون فقرات آن مقاومت محسوب می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: حکومت آقای بشار اسد در نهایت پیروز خواهد شد و مردم شاهد بودند که او در مقابل دیوانگان ایستادگی و مقاومت کرد و امروز هیچ کس نمی‌تواند منکر این واقعیت شود که آقای اسد به عنوان نماد مقاومت در کشور سوریه به پیروزی نزدیک می‌شود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: