velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۴۰
پ
کد خبر: ۱۵۹
تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 11 May 2013
دکتر ولايتي در نشست خبري پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

پرچم ائتلاف پیشرفت را بنده بلند کردم/ کنترل تورم و گراني از مهمترين برنامه‌های دولت يازدهم است/ در ایران اصل ملت است و دولت نقش متمم را دارد

دکتر ولایتی در تشریح این موضوع که چرا نام دولت خود را دولت «متمم» گذاشته است، گفت: واقعا در کشور ما اصل ملت است و دولت فرع آن باید باشد، محور ملت است و دولت نقش متمم و خدمتگزار ملت را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه کنترل تورم و گراني از مهمترين نکاتي است که در دولت يازدهم بايد در دستور کار قرار گيرد، گفت: در رابطه با مسائل سياست خارجي اعتقاد داريم که حرف و شعار نبايد تنها ملاک باشد بلکه بايد به صورت عملي در اين حوزه عمل کنيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاران برای اطلاع از تکليف ائتلاف پیشرفت اظهار داشت: در اين ائتلاف اعضا قرار گذاشته‌ اند که يک نفر در نهايت به عنوان گزينه نهايي در انتخابات رياست جمهوري معرفي شود. اعضاي ائتلاف سه گانه بر ميثاقي که بسته‌ اند پايبند هستند و هيچ اختلافي بين آنها وجود ندارد.

دکتر ولایتی با رد شایعات تاکید کرد: هيچگونه اختلافي بين بنده و آقاي قاليباف در ائتلاف سه گانه وجود ندارد و اخبار منتشر شده در اينباره کذب است.

وی با بيان اينکه بنده پرچم ائتلاف پیشرفت را بلند کرده‌ ام، خاطرنشان کرد: ما در اين ائتلاف قرار گذاشته ايم که کار را همانگونه شروع کرده ايم به پايان برسانيم و ان شاء الله بتوانيم در اين راستا با هدف همگرايي اصولگرايان گام خوبي برداريم.

ولایتی ادامه داد: به زودی خبرهای بهتری از همبستگی هر چه بیشتر اصولگرایان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نحوه عملکرد دولت خود در مسئله هسته ای نیز گفت: در پرونده هسته‌ اي بايد به از طريق ديپلماسي وارد عمل شويم که منافعمان به خوبي حفظ شود.

دکتر ولایتی همچنین تاکید کرد: اصولگرایی مارک مخصوصی نیست و هر کس نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت قبول داشته باشد، اصولگرا است.

وی با بیان این که نام دولتم را دولت «متمم» گذاشته ام، گفت: واقعا در کشور ما اصل ملت است و دولت فرع آن باید باشد، محور ملت است و دولت نقش متمم و خدمتگزار ملت را دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها