velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۹۲۷
پ
کد خبر: ۱۵۷۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 16 September 2015
از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد:

انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت تجدیدنظر در دانشگاه‌ها/دکتر ولایتی برای هیئت تجدید نظر در وزارت بهداشت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از انتخاب دکتر ولایتی و حجت الاسلام والمسلمین  قمی برای هیأت تجدیدنظر در وزارت بهداشت، کی‌نژاد و حجت الاسلام صدرحسینی برای هیأت تجدید نظر در وزارت علوم و جاسبی و داوری اردکانی برای هیأت تجدید نظر در دانشگاه آزاد خبر داد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در همین ارتباط و با اشاره به مصوبه این شورا درخصوص تشکیل هیأتی در وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدگی به مشکلات آموزشی و علمی خانواده دانشگاهی در آنها گفت: در این مصوبه، اعضای هیأت متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی بودند که دو نفر از افراد در هر هیأت باید از میان اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب می‌شدند که این افراد در جلسه مشخص شدند.

مخبر دزفولی گفت: دکتر ولایتی و حجت الاسلام والمسلمین قمی برای هیأت تجدید نظر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کی‌نژاد و حجت الاسلام والمسلمین صدرحسینی برای هیأت تجدید نظر در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین عبدالله جاسبی و داوری اردکانی برای هیأت تجدید نظر در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: تصمیمات این هیأت صرفا درخصوص مسائل علمی و آموزشی در دانشگاه ها است و امیدواریم با تشکیل آن به زودی شاهد رفع مشکلات و درخواست های خانواده دانشگاهی کشور در این زمینه ها باشیم.

وی در خاتمه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از این هیأت‌ها گزارشی از عملکرد و فعالیت‌‌های آنها دریافت خواهد کرد تا در جریان این فعالیت‌ها باشد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها