velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۰۵۷
پ
کد خبر: ۱۵۷۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - 08 September 2015
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام اعلام کرد؛

برنامه هفته آینده کمیسیون برجام/حضور ولایتی، ظریف و جلیلی

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اعلام جزئیات برنامه هفته آینده این کمیسیون، از حضور علی‌اکبر ولایتی، سعید جلیلی و برخی دیگر از مسئولان حوزه سیاست خارجی در نشست‌های این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک در مجلس، با بیان اینکه تاکنون تلاش شده است تا با حضور تیم‌های مذاکره‌کننده گذشته و حال، هم تاریخچه مذاکرات را مرور کرده و هم محتوای برجام را بررسی کنیم، به برنامه هفته آینده این کمیسیون اشاره کرد و گفت: دو بعد «اقتصادی» و «دفاعی امنیتی» در بررسی آثار برجام باقی مانده است که در دستور کار هفته آینده قرار دارد.

نقوی حسینی افزود: بر این اساس در جلسه صبح یکشنبه هفته آینده آقای ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون حضور می‌یابد و درباره برجام توضیح می‌دهد؛ در جلسه نوبت عصر نیز آقای جلیلی به کمیسیون می‌آید تا تتمه مباحث خود را ارائه دهد.

وی ادامه داد: در جلسه صبح دوشنبه هفته آینده نیز آقای عراقچی و همکاران وی در کمیسیون حضور می‌یابند و در نوبت عصر، اعضای کمیسیون از راکتور اراک بازدید می‌کنند؛ این برنامه قرار بود فردا انجام شود که به دوشنبه آینده موکول شد.

حضور تیم اقتصادی کابینه در کمیسیون برجام؛ صبح سه‌شنبه آینده

وی اظهار داشت: کمیسیون ویژه برجام صبح چهارشنبه هفته آینده میزبان علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود که چون وی نیز در جریان همه مذاکرات بوده است، نظرات خود را در رابطه با برجام ارائه دهد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: