velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۹۷۴
پ
کد خبر: ۱۵۶۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - 02 September 2015
روز پنجشنبه و با حضور دکتر ولایتی :

مجموعه ۸جلدی «زائر رضوی» رونمایی می شود

 
همزمان با مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی از مجموعه ۸جلدی «زائر رضوی» و کتاب «بوی بهشت» جدیدترین آثار حوزه رضوی رونمایی می شود.

 به گزارش  روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوي مجموعه ۸ جلدی «زائر رضوی» شامل هشت عنوان کتاب در زمینه سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) در قالب یک مجموعه کامل از زندگی امام هشتم است.

این مجموعه هشت جلدی کتاب های «نگاهی به زندگی و ولایتعهدی امام رضا(ع)»، «غریب پیروز»، «امام رضا(ع) و زندگی»، «سیره علمی و عملی امام رضا(ع)»، «امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد»، «حکمت های رضوی»، «چهل جرعه از دریا» و همچنین «حرم رضوی به روایت تاریخ» را در برمی گیرد.

کتاب «بوی بهشت» نیز به عنوان مجموعه داستان هایی از شفایافتگان حرم مطهر رضوی به قلم حمیدرضا سهیلی، داستان تعدادی از افراد شفایافته به همراه اسناد، مدارک، تاریخ و ساعت دقیق شفا یافتن آنها و همچنین مستندات شاهدان عینی واقعه را روایت می کند.

این کتاب که در قالب داستان هایی برگرفته از واقعیت به رشته تحریر درآمده، با مشارکت به نشر و اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شده است.

شایان ذکر است مراسم رونمایی کتاب های «بوی بهشت» و مجموعه ۸جلدی «زائر رضوی» در خلال برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی در روز پنج شنبه مورخ ۱۲ شهریورماه جاری در محل تالار همایش های بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر رضوی، دوربرگردان طبرسی برگزار می شود.

همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم اختتامیه، همايش هم انديشي پديدآورندگان کتاب رضوی و نمایشگاه کتابی با عنوان «نمایشگاه ویژه کتاب رضوی» برگزار می شود که انتشارات آستان قدس رضوی نیز با ارائه کتاب های با موضوع امام علي بن موسي الرضا(ع) در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: