velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۹۷
پ
کد خبر: ۱۵۳۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
در حاشیه اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی :

بازار فیلم اسلامی با حضور دکتر ولایتی افتتاح شد

با حضور دکتر ولایتی هشتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با شرکت شبکه‌ ها ‌و موسسات‌ عضو از 35 کشور دنیا‌ افتتاح  شد.

امروز - یکشنبه هشتمین  اجلاس  اتحادیه ، ششمین بازار فیلم اسلامی‌ و پنجمین نمایشگاه تجهیزات فناوری رسانه‌ای با شعار «پیامبر رحمت، رسالت رسانه‌های مقاومت‌» در مرکز همایش‌های صدا و سیما گشایش یافت.

دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل نیز در سخنرانی افتتاحیه  به تشریح مسایل منطقه و وظایف رسانه ها در این زمینه خواهد پرداخت  که بازار فیلم اسلامی با حضور وی افتتاح شد.

علی اکبر ولایتی در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه فناوری رسانه اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی رسانه را از وسایل موثر کشورهای غربی در توسعه هژمونی و نفوذ خود دانست و اظهار کرد: این کشورها به منظور حفظ سلطه بر کشورهای جهان سوم صاحب رسانه هایی هستند که با تمام امکانات در اختیار آنان قرار دارد.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی نیز اگر بخواهند با این سلطه مقابله کنند باید از ابزار لازم برخوردار باشند و یکی از ابزارهای مهم رسانه است.

دکتر ولایتی با اشاره به اینکه ایران به عنوان محور مقاومت ناگزیر از استفاده از این ابزار به منظور مقابله با تسلط سلطه جویان است، ادامه داد: این رسالت در منطقه بر دوش ایران قرار دارد و ایران باید از رسانه برای مقابله با سلطه جویان بهره ببرد.

وی تصریح کرد: بدون رسانه امکان مقابله با سلطه جویان وجود ندارد.

قرار است نوری المالکی، رییس ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر سابق عراق نیز در این مراسم سخنرانی کند.

همچنین قرار است شیخ نعیم قاسم، قائم مقام دبیر کل حزب الله در این نشست حضور پیدا کند.

دکتر عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز در مراسم پیش از ظهر روز اول اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی عبدالباری جهانی وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان، رونمایی از خبرگزاری یونیوز و برند هلال مدیا و افتتاح بازار فیلم از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: