velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۹۰۷
پ
کد خبر: ۱۵
تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - 19 April 2013

خاطره ای از دیدار با ماهاتیرمحمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در مراسم اختتامیه همایش جوانان و بیداری اسلامی که بهمن ماه سال 90 برگزار شد به نقل دو خاطره‌ پرداخت:

اوایل رهبری مقام معظم رهبری، ایشان من را احضار کردند و گفتند فلانی! از شما می‌خواهم که هر کاری که می‌توانی برای بوسنی بکنی، و فردای قیامت از شما بازخواست خواهم کرد.

آن موقع ایران هر کاری که می توانست کرد؛ حتی به زحمت زیاد یک جوری اسلحه می رساندیم به مسلمانان بوسنی. یک بار که به بوسنی رفته بودیم، در فرودگاه سارایوو که نشستیم، صرب ها از آن طرف فرودگاه تیراندازی می کردند.

به ما گفتند که جلیقه‌ ضدگلوله بپوشید و پیاده شوید، گفتیم مردم بوسنی جلیقه‌ی ضدگلوله ندارند و هر روز این تیرها را دارند می‌خورند، ما آمده‌ایم اینجا که به مردم بوسنی روحیه بدهیم. چطور جلیقه‌ی ضدگلوله بپوشیم؟!

به کاخ مخروبه‌ علی عزت بگویچ (رئیس جمهور وقت بوسنی) که رفتیم، آنجا ایشان ضمن تشکر فراوان گفت که «اگر ایران نبود، بوسنی نبود».

جمهوری اسلامی ایران این‌گونه از تمام مسلمانان جهان حمایت می‌کند و برای آن هزینه می‌پردازد.

* یک روز شنیدم که ماهاتیر محمد سخنی علیه شیعه گفته است. رفتم مالزی، با ایشان دیدار کردم، و آنجا گفتم: شما می‌دانی ما به واسطه‌ حمایت از فلسطین و بوسنی توسط آمریکا و هم پیمانانش در فشاریم.

این‌ها سنی هستند یا شیعه؟! گفتم شما می‌دانی آمریکایی‌ها به ما پیغام داده‌اند که «اگر دست از حمایت فلسطین بردارید، تمام مشکلات ما با شما حل می‌شود»، و ما قبول نمی‌کنیم؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها