velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۵۷۱
پ
کد خبر: ۱۴۰۰
تاریخ انتشار: يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - 19 April 2015
ولایتی در دیدار وزیر خارجه استرالیا:

حامیان گروه‌های تروریستی از آسیب‌های این گروه‌ها در امان نخواهند بود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حامیان گروه‌های تروریستی در منطقه از آسیب‌های این گروه‌ها در امان نخواهند بود.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جولی بیشاپ وزیر امور خارجه استرالیا که عصر امروز در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، در خصوص گروه‌های تروریستی افراطی در منطقه، گفت: این گروه‌ها مانند داعش توسط بسیاری از کشورهای غربی تأسیس و مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه کمک‌های مالی و آموزشی، برخی کشورهای منطقه از این گروه‌های افراطی تروریستی حمایت کردند و باعث شدند که این گروه‌ها در منطقه مشکلات جدی بوجود آورند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تأسیس‌کنندگان و حامیان گروه‌های تروریستی افراطی از آسیب‌ها و معضلاتی که برای آنها به‌ وجود آوردند در امان نخواهند ماند، لذا این کشورها باید هرچه سریع‌تر در زمینه مبارزه جدی با گروه‌های تروریستی اقدام کنند.

ولایتی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدامات گروه‌های تروریستی، مبارزه جدی را در این زمینه انجام داده است.

در ادامه جولی بیشاپ وزیر امور خارجه استرالیا، گفت: از جمهوری اسلامی ایران خواستار همکاری بیشتر در حوزه‌های منطقه‌ای به ویژه مبارزه با تروریسم، افراطی‌گری و داعش هستیم. باید در مقابل این مسائل با جدیت مبارزه کرد.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
03 ارديبهشت 1394 - 21:51
سلام با توجه به ارتباط بیماریهای دهان و دندان با قلب اگر بیشتر به بهداشت دهان و دندان پرداخته شود و دولت کمک کند یعنی دندانپزشکی جزء بیمه شود قطعا امار سکته پایین می اید چون مردم می توانند به دهان و دندان خود برسند لطفا بررسی کنید و بصورت جدی ورود دندانپزشکی به بیمه را دنبال کنید خیلی به سلامت مردم کمک خواهد شد و خیر دنیا و اخرت دارد مو فق باشید تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: