velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۷۳۰
پ
کد خبر: ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - 14 April 2015

ولایتی با دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار کرد

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در دیدار با رییس مرکز تحقیقات استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تنها راه نجات فلسطین و مردم منطقه مبارزه و مقاومت است.

به گزارش ایرنا، ابواحمد فواد دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین که به تهران سفر کرده است صبح امروز (سه شنبه) با علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کرد.

دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار اظهارداشت: وحدت میان گروه های مختلف بسیار اهمیت دارد.

ابواحمد فواد یادآور شد: حمایت برخی کشورهای عربی بر گرفتاری ها و مصائب مردم غزه و مردم فلسطین افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: باید فلسطین آزاد شود و مبارزه ما نیز به طور قطع سرنوشت ساز است و دشمنان استعمارگر مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عرب شکست خواهند خورد.

دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در این دیدار تصریح کرد: سال ها قبل جبهه خلق برای آزادی فلسطین مبارزات خود را برای آزادی سرزمین های فلسطین آغاز کرد.

ابواحمد فواد به مبارزات ایرانیان علیه رژیم شاه اشاره کرد و یادآور شد: سال های پیش از انقلاب اسلامی ایران شاهد مبارزه حق طلبانه ایرانی ها علیه شاه و حکومتش بودیم.

وی خاطرنشان کرد: همواره افتخار کردیم که از مبارزات ایرانی ها حمایت کردیم و با پیروزی انقلاب بلافاصله مواضع حمایتی خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام کردیم.

ولایتی نیز در این دیدار از مواضع انقلابی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین تقدیر کرد و گفت: در مبارزه همواره ثابت قدم بوده اید و به عنوان یکی از گروه هایی که برای آزادی فلسطین تلاش کرده اید جای تقدیر دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها