velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۸۲۵
پ
کد خبر: ۱۳۹
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 07 May 2013
دکتر ولایتی در جمع ورزشکاران و مدیران ورزشی آذربایجان شرقی:

باید تولیت دولتی را از ورزش برداریم/ بیمه ورزشکاران و رسیدگی به پیشکسوتان دو امر ضروری است

عضو ائتلاف پیشرفت با یادآوری استعدادها و پتانسیل بالای کشور در همه عرصه های ورزشی گفت: اگر کارها به خود مردم سپرده شده و ورزشکاران در راس امور این بخش باشند کارها درست پیش می رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، عضو ائتلاف پیشرفت عصر امروز سه شنبه در ادامه سفر خود به تبریز، با ورزشکاران و مدیران ورزشی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.



دکتر ولایتی در این دیدار با اشاره به پیشرفت قابل توجه ورزش در این منطقه، آذربایجان را دارای استعدادهای غنی و فراوان در عرصه ورزش توصیف کرد و افزود: ورزشکاران همواره مورد حمایت بوده اند و در واقع باید همین گونه نیز با این قشر برخورد شود.

وی با یادآوری استعدادها و پتانسیل بالای کشور در همه عرصه های ورزشی گفت: اگر کارها به خود مردم سپرده شده و ورزشکاران و پیشکسوتان در راس امور این بخش باشند کارها درست پیش می رود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید تولیت دولتی را از ورزش برداریم، گفت: ساخت اماکن ورزشی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از افتادن جوانان در راههای نادرست و تلف شدن عمر مفید جامعه است، البته هر سنی اقتضائات خود را دارد و جوانی که عمرش را در راه ورزش و پیشرفت این بخش از کشور گذاشته باید بعد از بازنشستگی نیز تامین باشد.



ولایتی با یادآور اینکه موضوع بیمه ورزشکاران امری حیاتی و ضروری است، ساماندهی این موضوع را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به برخی پیشکسوتان حاضر در این جمع اظهار داشت: در میان ما تعدادی ایثارگر وجود دارند که در جوانی ورزشکار بوده و پس از آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفته اند و سلامتی خود را فدای کشورشان کرده اند که این موضوع نیز باید مورد توجه و تقدیر قرار بگیرد.

عضو ائتلاف پیشرفت همچنین با اشاره به اهمیت ورزش در بین بانوان نیز گفت: حضور بانوان در میدانهای داخلی و خارجی با حفظ موازین شرعی مورد تایید نظام بوده تا آنها نیز برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند و ورزش بانوان نیز باید در برنامه ریزی ها مورد توجه باشد.

پیش از سخنان دکتر ولایتی، رسول خطیبی بازیکن و مربی با سابقه فوتبال آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به توصیفات مقام معظم رهبری از خطه آذربایجان، رسیدگی به ورزش را اولویتی مهم خواند و از توجه مشاور مقام معظم رهبری به این موضوع تقدیر کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها