velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۶۹۶
پ
کد خبر: ۱۳۶۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - 11 February 2015
ولایتی:

رهبری حامی تیم مذاکره کننده هستند/ به فعالیت هسته‌ای ادامه می‌دهیم

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت : رهبر معظم انقلاب ضمن تمجید از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران همچنان از آنان حمایت می کنند و مذاکره کنندگان ما نیز تاکنون نهایت تلاش خود را انجام داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی اکبر ولایتی، روز سه شنبه در حاشیه کنگره بین المللی هم اندیشی میهمانان خارجی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و ترسیم راه مذاکرات هسته ای از سوی معظم له افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دست جمهوری اسلامی ایران بسته نیست و کاملا باز است و این دست آمریکایی هاست که بسته است.

وی افزود: آنها نمی توانند خواسته های خود را برای جلوگیری از پیشرفت علم و تکنولوژی بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین درباره پرتاب ماهواره فجر گفت: ماهواره‌ای که چند روز پیش به مدار زمین فرستاده شد جزء افتخارات کل جهان اسلام است تا نشان دهد مسلمانان می‌توانند به دوره درخشان تمدن اسلامی باز گردند.

وی با بیان اینکه جامعه اروپایی و آمریکایی رو به خدا آورده است، افزود: آنان برای اینکه روحیه اسلام و ارزش‌های اسلامی، روحیه مسیحی و ارزش‌های مسیحی کند شود سعی می‌کنند که افراطی‌ها را به وجود بیاورند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص با تاکید بر اینکه تقریبا در همه کشورهای غربی دین دوم مردم، اسلام است، گفت: با وجود همه کلیساهایی که با بودجه واتیکان در کشور آفریقایی بنا شده، هر روز دو نفر مسیحی و 15 نفر مسلمان می‌ شوند؛ اما ما می‌ بینیم که یک مرتبه، یک گروه افراطی، دختران مسلمان و غیرمسلمان را به اسارت می‌ برند، می‌ فروشند و می‌کشند که این بازگشت به جاهلیت قبل از اسلام است.

ولایتی، با تاکید بر اینکه چالش غرب علیه برنامه هسته‌ ای ایران، فقط به فناوری هسته‌ای مربوط نیست، گفت: به فتوای رهبر معظم انقلاب، استفاده از بمب اتم حرام است.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم از انرژی هسته‌ای به عنوان نیروی آینده مسلمانان استفاده کنیم، چرا که نمی‌خواهیم امکانات هسته‌ ای فقط در اختیار غربی‌ ها باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: