velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۵۱۰
پ
کد خبر: ۱۳۵۹
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - 10 February 2015
ولایتی در سالن اجلاس سران:

فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای را ادامه می‌دهیم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ماهواره‌ای که چند روز پیش به مدار زمین فرستاده شد جزء افتخارات کل جهان اسلام است تا نشان دهد مسلمانان می‌توانند به دوره درخشان تمدن اسلامی باز گردند.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک صبح امروز (سه‌شنبه) در کنگره بین‌المللی هم‌اندیشی مهمانان خارجی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجلاس سران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران درست برعکس آن حرکتی بود که در فرانسه وعده داده می‌شد که عصر خدا گذشته است.

وی افزود: رئیس جمهوری سابق آمریکا پیرو فرقه متعصب مسیحی بود که پس از 11 سپتامبر فرمان جنگ صلیبی را داد که البته این نوعی حرکت افراطی است.

به گفته ولایتی جامعه اروپایی و آمریکایی رو به خدا آورده است و برای اینکه روحیه اسلام و ارزش‌های اسلامی، روحیه مسیحی و ارزش‌های مسیحی کند شود سعی می‌کنند که افراطی‌ها را به وجود بیاورند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص با تاکید بر اینکه تقریبا در همه کشورهای غربی دین دوم مردم اسلام است، گفت: علی‌رغم همه کلیساهایی که توسط بودجه واتیکان در کشور آفریقایی بنا شده هر روز دو نفر مسیحی و 15 نفر مسلمان می‌شوند اما ما می‌بینیم که یک مرتبه یک گروه افراطی دختران مسلمان و غیرمسلمان را به اسارت می‌برند، می‌فروشند و می‌کشند که این بازگشت به جاهلیت قبل از اسلام است.

ولایتی با تأکید بر اینکه چالش غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران منحصرا مربوط به فناوری هسته‌ای نیست، گفت: به فتوای مقام معظم رهبری استفاده از بمب اتم حرام است.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم از انرژی هسته‌ای به عنوان نیروی آینده مسلمانان استفاده کنیم چراکه نمی‌خواهیم امکانات هسته‌ای صرفاً در اختیار غربی‌ها باشد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ماهواره‌ای که چند روز پیش به مدار زمین فرستاده شد جزء افتخارات کل جهان اسلام است تا نشان دهد مسلمانان می‌توانند به دوره درخشان تمدن اسلامی باز گردند.

وی با یادآوری اینکه اروپا در دوره درخشان تمدن اسلامی در توحش و قرون وسطی به سر می‌برد خاطرنشان کرد: مسلمانان در حال بازگشت به دوره احیای تمدن اسلامی هستند و ما در حوزه‌های گوناگون صنعتی و هسته‌ای صلح آمیز به فعالیت خود ادامه داده و از این فشارها نمی‌هراسیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها