velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۶۱۴
پ
کد خبر: ۱۲۳۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - 29 October 2014
ولایتی در پاسخ به فارس:

احمد شهید هر آنچه به وی دیکته می‌شود می‌گوید

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران از مسیر حقه خود منحرف نمی‌شود، گفت: تا زمانی که ایران از منویات غربی ها به خصوص آمریکا تبعیت نکند به وی اتهامات حقوق بشری می‌زنند.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار خود با «وانگ چون» نماینده چین در مذاکرات هسته‌ا‌ی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر ارزیابی اظهارات وندی شرمن گفت: برخی سعی دارند پیروزی‌های ایران را در منطقه با این اظهارات تحت‌الشعاع قرار دهند اما این سخنانی تکراری است که هیچ اثری روی ایران ندارد.

ولایتی همچنین در واکنش به اظهارات احمد شهید اظهار داشت: نماینده به اصطلاح حقوق بشر هرآنچه به وی دیکته شده است می‌‌گوید وگرنه خواسته جوامع بین‌المللی این نیست که نماینده سازمان ملل برای خوش خدمتی سخنانی بگوید.

وی ادامه داد: در هر صورت این سخنان باعث نمی‌شود ایران از مسیر حقه خود منحرف شود و آنچه در ایران می‌گذرد حقوق بشری اسلامی است که پیشرفته‌ترین حقوق است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران تا زمانی که به طور کامل از منویات غربی‌ها به خصوص آمریکا تبعیت نداشته باشد، این اتهامات حقوق بشری به وی زده می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحاد جماهیر شوروی قبل از فروپاشی، متهم نقض حقوق بشر از سوی غربی‌ها و آمریکایی‌هابود اما به محض فروپاشی شوروی و روی کار آمدن یلتسین یکباره از لیست آنهایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند خارج شد چرا که حکومت شوروی سابق مقابل آمریکا ایستاد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها