velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۶۹۴
پ
کد خبر: ۱۱۹۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 12 October 2014
در اختتامیه اجلاس بین المللی میراث فرهنگی ناملموس

رییس مجلس شورای اسلامی از ولایتی تقدیر کرد

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل تدوین دانشنامه آیین فتوت و جوانمردی تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در اختتامیه اجلاس بین المللی 'میراث فرهنگی ناملموس' با اهدای لوح تقدیر و تندیس از دانشنامه آیین فتوت و جوانمردی از علی اکبر ولایتی تقدیر کرد.

همچنین علی لاریجانی رییس مجلس با اهدای لوح تقدیر و تندیس از شهردار اصفهان قدردانی کرد.

همچنین رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی در این مراسم به علی اکبر ولایتی به دلیل تدوین دانشنامه فتوت و جوانمردی لوح تقدیر اهدا کرد.


ولایتی: ایران، تاریخ پیوسته فرهنگی و تاریخ گسسته سیاسی دارد

علی اکبر ولایتی درباره این دانشنامه پنج جلدی گفت: ما در ایران تاریخ پیوسته فرهنگی داریم و همچنین دارای تاریخ گسسته سیاسی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه از عواملی که باعث شده ملت ایران انسجام خود را حفظ کند فرهنگمان است گفت: از برجسته ترین اصول فرهنگ، جوانمردی و فتوت است.

ولایتی با اشاره به اینکه در این دانشنامه پنج جلدی به ریشه های فتوت و جوانمردی در قرآن و احادیث اشاره شده است، اظهار داشت: ما احادیث متعددی از امامان درباره فتوت و جوانمردی داریم.

وی افزود: وجه مشترک هویت ایرانی و اسلامی فتوت و جوانمردی است.

ولایتی با تاکید بر اینکه امنیت ایران در طول تاریخ پرفراز و نشیبش توسط جوانمردان حفظ شده است، گفت: بسیجیان نماد جوانمردان هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها