velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۵۹۵
پ
کد خبر: ۱۱۸
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 05 May 2013

اعلام پرفروش‌ترین تالیف دکتر ولایتی در نمایشگاه کتاب

کتاب‌های دکتر علی اکبر ولایتی که در این سال‌ها جای مخصوص خود را پیدا کرده‌اند و کتاب نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلامی، تاریخ ایران پیش از اسلام و مجموعه کتاب‌های تقویم تاریخ و کتاب‌های آفتاب در صدر آثار پرفروش این مولف قرار دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، فارس گزارش داد: انتشارات امیرکبیر گستره متفاوتی از کتاب‌های جدید و تجدید چاپی را به نمایشگاه کتاب آورده است. در میان کتاب‌های این انتشارات کتاب‌های معروف و نام آشنا از ادبیات و رمان‌های خارجی دیده می‌شوند که در میان آنها کتاب‌های جنگ و صلح، برباد رفته، شازده کوچولو، شاهزاده و گدا، عقاید یک دلقک، کمدی الهی دانته و خواجه تاجدار از کتاب‌های پرفروش این انتشارات است.

همچنین از میان 130 کتاب چاپ اولی این انتشارات که به نمایشگاه کتاب رسیده‌اند، کتاب‌های بزم شاهانه، نامه‌ای به عالیجناب پاپ، نامه‌هایی از کابل، تاریخ روسیه تاریخ ایران و هند و معماری مساجد ایران از جمله کتاب‌های جدید پرفروش هستند.

همچنین اگر نگاهی به فروش کتاب‌های این نشر بر اساس نویسنده کتاب‌ها داشته باشیم کتاب‌های علیرضا برازش مدیرعامل جدید این انتشارات، عبدالحسن زرین کوب، محمد قاضی، کاظم انصاری، تیمور قادری، مجموعه 8 جلدی تاریخ ایران نوشته حسن انوشه، قصص قرآنی منصور صدر بلاغی و کتاب‌های کریم خالقی با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند.

کتاب‌های دکتر علی اکبر ولایتی که در این سال‌ها جای مخصوص خود را در این نشر پیدا کرده‌اند هم جز پرفروش‌های این نشر هستند و کتاب نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلامی، تاریخ ایران پیش از اسلام و مجموعه کتاب‌های تقویم تاریخ و کتاب‌های آفتاب در صدر قرار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها