velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۴۸۰
پ
کد خبر: ۱۱۴۳
تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - 13 September 2014
علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی:

بیداری اسلامی خاموش شدنی نیست

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام اگر فراز و نشیب هایی هم داشته باشد اما خاموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی پس از مراسم ضیافت شام اعضای اجلاس بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین طی سخنانی اظهار داشت: بار دیگر در همایش بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین و هفتمین اجلاس اعضای شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی شاهد بودیم که درباره مسائل مهم و اساسی جهان اسلام اتفاق نظر وجود داشت و تمامی گروه ها اعم از شیعه و سنی معتقد به وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی در جهت مبارزه با افراط گرایی سلطه جهانی و دفاع از مردم فلسطین هستند.

وی افزود: خواسته همه ملت های اسلامی تقویت وحدت میان مسلمانان است و امیدواریم هرچه سریعتر جهان اسلام به اتحاد و وحدت لازم دست یابد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: گروه های افراطی تحت هر عنوانی همچون تکفیری و غیره که ارتباط خارجی آنان مسلم است در مقابل اراده و وحدت عمومی امت اسلام شکست خواهند خورد و یقینا جهان اسلام نیز بیش از همیشه وحدت خود را افزایش و حفظ خواهند کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به مقاومت جانانه ملت فلسطین در جنگ 51 روزه با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: افتخار می کنیم که ملت فلسطین در دفاع عزتمندانه خود علیه صهیونیست علاوه بر همه مشکلات و سختی ها مقاومت کرده و پیروز شدند و این عملکرد آنها نیز نشان دهنده آن است که اگر ملت های مسلمان با یکدیگر متحد باشند در نهایت به پیروزی دست خواهند یافت.

ولایتی تاکید کرد: بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام اگر فراز و نشیب هایی هم داشته باشد اما خاموش شدنی نیست و ان شاء الله دشمنان اسلام نابود و تمدن اسلامی و مسلمانان به تعبیر مقام معظم رهبری جهانی خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: