velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۱۴
پ
کد خبر: ۱۱۲
تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 03 May 2013
پیام دکتر ولایتی به مناسبت درگذشت مرحوم نیکان قمی:

روحیه جهادی و اخلاص نام نیکی از مرحوم قمی باقی خواهد گذاشت

دکتر علی‌اکبر ولایتی با صدور پیامی درگذشت یکی از مدیران خوشنام و باسابقه استان قم، مرحوم حاج شیخ علی نیکان قمی را به بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، متن این پیام بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

«درگذشت مدیری مؤمن، مجاهدی جان برکف و خادم شهر کریمه اهل بیت(س)، مرحوم مغفور حاج شیخ علی نیکان قمی موجب تألم و تأثر اینجانب شد.

او که گوهر جوانی خود را در مبارزه علیه حکومت طاغوت صیقل داده بود، در سال‌های دفاع مقدس با بنیانگذاری سپاه پاسداران شهر قم و حضور در جبهه‌های نبرد به دفاع از سرزمین اسلامی پرداخت.

مرحوم نیکان قمی خدمات ارزنده خود به جمهوری اسلامی ایران را در سنگرهای مهمي همچون مشاورت اینجانب در وزارت امور خارجه، سركنسولي ايران در هندوستان، تركيه، پاكستان و عربستان، فرماندار قم، مشاور استاندار و... در سال‌هاي گذشته ادامه داد. بهره‌ او از درّ تدبیر در کنار روحیه جهادی و اخلاص، قطعاً نام نیکی از مرحوم نیکان قمی باقی خواهد گذاشت. همچنان که گفته‌اند «مرد نکونام نمیرد هرگز، مرده آن است که نامش به نکویی نبرند».

این ماتم جانگداز را به بازماندگان و خاندان مکرم و معزز ایشان، مردم شریف استان قم و دیگر دوستداران مرحوم مغفور حاج شیخ علی نیکان قمی صمیمانه تسلیت عرض نموده علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان را از ایزد منان مسألت می‌نمایم.»

پیکر مرحوم نيكان قمي بعد از نمازجمعه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و مجلس گرامیداشت وي جمعه شب بعد از نماز مغرب در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها