velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۸۲۷
پ
کد خبر: ۱۱۰۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - 13 August 2014
ولایتی در جمع خبرنگاران:

دولت تلاش خود را در حوزه داخلی و خارجی به کار گرفته است

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با اشاره به عملکرد یکساله دولت گفت: دولت یازدهم تا آنجایی که برایش میسر بوده، تلاش خود را در حوزه داخلی و خارجی به کار گرفته است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم دیدار جمعی از اقشار جامعه سوریه در جمع خبرنگاران افزود: دولت حجت الاسلام و المسلمین روحانی با توجه به مشکلاتی که در حوزه سیاست خارجی در رابطه با موضوع هسته ای بوده و همچنین مسایل مرتبط با حوزه اقتصادی، تلاش های خود را در حوزه داخلی و خارجی به کار گرفته است و ما آرزوی توفیق بیشتر برای این دولت داریم.

وضعیت عمومی آیت الله مهدوی کنی رو به بهبود است

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت جسمی آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: تا آن جایی که می توانم به شما عرض کنم وضعیت عمومی ایشان نسبت به گذشته خیلی بهتر است.

سرپرست تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی ادامه داد: امیدواریم خدای تبارک و تعالی شفای عاجل و کامل را به رییس مجلس خبرگان رهبری عنایت کند.

ولایتی اضافه کرد: همکاران من در بیمارستان مسیح دانشوری تلاش خود را انجام می دهند و مشکلات ریوی، قلبی و وضعیت عمومی آیت الله مهدوی کنی رو به بهبود است و امیدواریم در بقیه زمینه ها نیز به خصوص در رابطه با مراکز عصبی ایشان، شاهد پیشرفت و بهبودی باشیم.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از تصمیم مردم عراق

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از این گفت و گو درباره انتخاب نخست وزیر عراق گفت: آنچه که مردم عراق تصمیم می گیرند و در مجلس این کشور نیز تصویب می شود، مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است.

ولایتی اظهار داشت: تعیین رییس جمهوری، رییس مجلس و نمایندگان مجلس از وظایف مردم عراق است و ایران هم از هر تصمیمی که مردم این کشور بگیرند، حمایت می کند.

وی اظهار امیدواری کرد همه تدابیر به سمتی پیش برود که دموکراسی عراق که محصول خون شهدای این کشور است، محفوظ بماند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خوشحالیم از این که دموکراسی پایدار مانده و مردم عراق این مجال را دارند که نمایندگان خود را انتخاب کنند و همین نمایندگان هستند که رییس جمهوری، رییس مجلس و نخست وزیر را انتخاب می کنند.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر رضاقلی
Iran, Islamic Republic of
22 مرداد 1393 - 15:01
بسمه تعالی
ما هم به تبعیت از جناب دکتر ولایتی برای دولت حجت الاسلام روحانی، آرزوی توفیق خدمتگذاری بیشتر به اسلام و ملت را داریم و امیدواریم با هدایت های هوشمندانه نایب حضرت حجت(عج)، امام خامنه ای عزیز، دولت بتواند سه سال باقیمانده خود را با اقتدار وفرمانبرداری تکمیل کند.
والسلام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: