velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۳۶۷
پ
کد خبر: ۱۱۰۲
تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - 01 August 2014
با صدور پیامی

ولایتی شهادت فرزندان رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تسلیت گفت

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به زاک زاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه و عضو مجمع بیداری اسلامی شهادت فرزندان وی در راهپیمایی روز قدس را تسلیت گفت.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به زاک زاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه و عضو مجمع بیداری اسلامی شهادت فرزندان وی در راهپیمایی روز قدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به زاک زاکی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین زاک زاکی

عضو محترم مجمع جهانی بیداری اسلامی

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت فرزندان برومند جنابعالی در برگزاری مراسم روز جهانی قدس موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و اعضای شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی گردید. تلاش مخلصانه و مجاهدت بی نظیر شما در راه دفاع از اسلام و دفاع از مظلوم در مبارزه با صهیونیزم بین الملل از افتخارات امت اسلامی است. نظام نابرابر و غیرعادلانه حاکم بر فضای بین الملل که کودک کشی و مظلوم کشی افتخار محسوب می‌گردد و انسانهای بی گناه، کودکان، زنان و پیرمردان به شدیدترین روش‌ها مورد هجوم و قتل و کشتار قرار می‌گیرند. اقدامات انسانی، خداپسندانه، حق جویانه و آزادیخوانه شما و مردم شریف نیجریه در حمایت از مظلومین و بی گناهان غزه آزمایش بزرگ الهی است که خوشبختانه جنابعالی و بیت معظم به بهترین شکل ممکن از آن سربلند بیرون آمدید.

مجمع جهانی بیداری اسلامی شهادت فرزندان دلبندتان را به پیشگاه بقیه ا... الاعظم امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز و تمامی آزادگان و آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شما و خانواده محترم صبر و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نماید. ان شاءالله فرزندان شهید شما با سرور و سالار شهیدان کربلا محشور و بر سر سفره رسول الله میهمان باشند.

دکتر علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی»


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر رضاقلی
Iran, Islamic Republic of
11 مرداد 1393 - 00:43
بسمه تعالی
درود بر دکتر ولایتی عزیز با این پیام بسیار زیبا و دلنشین...
مجمع جهانی بیداری اسلامی مسلما خواهد توانست بزرگترین نقش را در آزادی غزه و فلسطین ایفا کند لذا خواهشمندیم بیش از پیش به این موضوع بپردازید چون هرچه برای فلسطین کارکنیم بازهم کم است.
خداوند انشاالله فرزندان رهبرجنبش اسلامی نیجریه را-به تعبیردکترولایتی- با سیدالشهدا(ع)محشور گرداند. والسلام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: